200 ميليون ريال رشوه براي برنج هاي قاچاق

فرمانده انتظامي استان از رد رشوه 200 ميليون ريالي باند قاچاق 47 تن و 40 کيلو برنج به ارزش دو ميليارد و 611 ميليون و 800 هزار ريال توسط مأموران آگاهي و حفاظت اطلاعات استان در ياسوج خبر داد.

به گزارش سادس  به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “غلامعباس غلامزاده” اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر انتقال محموله هاي قاچاق از بنادر جنوبي به کلان شهرها، مأموران پليس آگاهي با همکاري مأموران حفاظت اطلاعات استان تحقيقات خود را براي شناسايي خودروهاي حامل آغاز کردند.

وي افزود: مأموران با انجام تور ايست و بازرسي در محور شيراز – ياسوج دو دستگاه کاميون کشنده را متوقف که در بازرسي از آنها 47 تن و 40 کيلو برنج فاقد اسناد مثبت گمرکي کشف کردند.

غلامزاده، ارزش اين محموله قاچاق را دو ميليارد و 611 ميليون و 800 هزار ريال اعلام و تصريح کرد: يک دستگاه خودروي بژو 405 که اين محموله ها را اسکورت مي کرد براي چشم پوشي مأموران و فرار از قانون با مراجعه به مأموران مبلغ 200 ميليون ريال رشوه به آنها پيشنهاد داد که مأموران ضمن رد رشوه موضوع را صورت جلسه کردند.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به رانندگان کاميون ها و پژو دستگير، گفت: پس از انتقال خودروها به پارکينگ، برنج هاي قاچاق به اداره گمرک استان تحويل داده شدند.

غلامزاده با اشاره به تلاش پليس براي دستگيري ديگر اعضاي اين باند، خاطر نشان کرد: برنج ها قاچاق در يکي از بنادر جنوبي کشور بارگيري و به مقصد يکي از استان هاي مرکزي حمل مي شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *