مراجعه 12 ميليون نفر به پاسگاه ها و استفاده از خدمات پليس

رئيس پليس پيشگيري ناجا گفت: طي6 ماه نخست سال جاري، 12ميليون نفر در سطح کشور به کلانتري ها و پاسگاه ها مراجعه و از خدمات پليس استفاده کرده اند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، سردار ” محمد شرفي ” در بازديد از کلانتري 16 شهرستان زنجان از برگزاري مراسم عزاداري اباعبدالله حسين ( ع ) در امنيت کامل خبر داد و گفت: در 54 هزار مسجد و تکايا ، اين مراسم در سطح کشور برگزار شد که در اين خصوص، 80 هزار پليس، تامين نظم و امنيت اين مراسم ها را بر عهده داشتند.

وي با اشاره به اينکه در 10 هزار نقطه از کشور، شاهد تجمع عزاداران و برپايي حسينيه ها بوديم گفت: نيروهاي مردمي ، همياران محرم،نگهبان محله و بسيج خود جوش نيز در برقراري امنيت مجالس عزاداري امام حسين ( ع ) نيروهاي پليس را ياري کردند.

رئيس پليس پيشگيري ناجا در خصوص اقدامات پيشگيرانه در فضاي مجازي، گفت: در حوزه فضاي مجازي بيشترين جرايم مربوط به برداشت غير قانوني از حساب بانکي است که پليس فتا در اين امر با برنامه ريزي دقيق و پيشگيري لازم موجبات کاهش جرايم را در اين حوزه فراهم کرده است.

وي با اشاره به اينکه امسال 12 ميليون نفر در سطح کشور به کلانتري ها و پاسگاه ها مراجعه و از خدمات پليس بهره برده اند افزود: در نظرسنجي هاي انجام شده، سطح رضايتمندي شهروندان در اين حوزه بسيار مطلوب گزارش شده است.

سردار شرفي از افزايش 40 درصدي تماس‌ شهروندان زنجاني با سامانه 197 خبر داد و گفت: طي 6 ماهه ابتداي سال جاري ، ميزان سرقت مسلحانه در استان صفر بوده است.
به گفته رئيس پليس پيشگيري ناجا ، سرقت به عنف در استان زنجان 11 درصد و در سطح کشور هفت درصد کاهش يافته است همچنين در حوزه جرايم خشن در استان کاهش 32 درصدي و در سطح کشور کاهش 40 درصدي را شاهد هستيم.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *