کشف ۷ میلیارد کالای قاچاق در بستک

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع سیگار و البسه قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال در شهرستان ” بستک” خبر داد.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار “عزیزاله ملکی”  ، گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی خودروی حامل کالای قاچاق قصد دارند از مسیرخاکی محور” لاورمیستان” شهرستان بستک به سمت شهرستان لامرد استان فارس حرکت کنند،پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با گشت زنی و کنترل محور مذکور ، سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را در مسیرهای خاکی شناسایی و با علایم هشدا دهنده دستور ایست صادر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده خودروها بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند و پس از طی مسافتی طولانی در یک عملیات ضربتی دو دستگاه کامیونت ایسوزو و یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق توقیف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروها هشت میلیون و ۳۹۶ هزار نخ سیگار ، ۱۶ هزار و ۲۸۷ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف و سه متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده حدود هفت میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست: در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس به موقع با ۱۱۰ ، پلیس را در مقابله جدی با قاچاقچیان کالا و ارز یاری کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *