صندوق امانات، تکميل زنجيره عرضه خدمات شايسته به مشتريان

موسسه اعتباري کوثر با هدف حفظ منافع و ارزش آفريني، ارائه خدمات نوين و تکميل زنجيره عرضه خدمات شايسته به مشتریان نسبت به راه اندازي صندوق اجاره اي يا صندوق امانات اقدام کرده است .

به گزارش  سادس به نقل از رویکرد قاسم شيرکوند، مديرشعب استان تهران موسسه اعتباری کوثر در گفت و گويي با روابط عمومی موسسه گفت: موسسه اعتباري کوثر در راستاي تکميل زنجيره عرضه خدمات شايسته به مشتريان با استفاده از پيشرفته ترين و مجهزترين امکانات امنيتي، مکان امني را براي آسودگي خاطر مشتريان فراهم نموده تا بتوانند اشياء، اسناد و مدارک با ارزش خود را با آسايش خيال در آن نگهداري کنند.

وی افزود: مشتريان محترم مي توانند به يکي از شعب موسسه که در آن حساب قرض الحسنه يا سپرده سرمايه گذاري دارند، مراجعه کنند تا براي دريافت «صندوق اجاره اي» به شعب مربوطه داراي صندوق امانات معرفي شوند.
شیرکوند اظهار داشت: اندازه صندوق اجاره اي کوچک، متوسط و بزرگ است و مشتريان فقط در ساعات اداري مجاز به استفاده از صندوق اجاره اي هستند و امتياز استفاده از آن غيرقابل انتقال است و اجاره بها قبلا دريافت ميشود و مدت آن به شرط موافقت موسسه قابل تمديد است.

مدیر شعب استان تهران با اشاره به صندوقهای امانات تعبيه شده در استان تهران اظهار داشت: تعداد ۲۵۴۸ صندوق امانات تعبيه شده که از اين تعداد ۱۷۵۶ صندوق در سايز کوچک و تعداد ۷۹۲ صندوق در سايز متوسط و بزرگ است.

وی در خصوص فرآيند ارايه سرويس صندوق امانات افزود: صندوق اجاره اي قابل انتقال به غير نيست ضمن اينکه براي اين صندوق ها دو کليد صادر خواهد شد که يکي از آنها نزد متقاضي و ديگري در نزد فردي خواهد بود که در زمان امضاي قرارداد و تحويل صندوق توسط متقاضي مشخص شده باشد.

مدیر شعب استان تهران خاطر نشان ساخت: معمولا حدود ۴۸ ساعت پس از وصول درخواست، صندوق مورد نظر تحويل مشتری او خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *