خدمات گسترده بانک شهر در نمایشگاه کتاب تبریز / نصب ۸۰۰ دستگاه کارتخوان بانک شهر در نمایشگاه کتاب تبریز

نمایشگاه بزرگ کتاب تبریز با عاملیت بانک شهر و با ارائه خدمات گسترده از سوی این بانک آغاز به کار کرد.

به گزارش سادس به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب این بانک با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه کتاب تبریز دومین نمایشگاه بزرگ کتاب بعد از نمایشگاه تهران است که با عاملیت بانک شهر از ۲۶ مهر تا ابتدای آبان ماه و با حضور نارشان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
مهدی اکرمی افزود:این نمایشگاه در چهار سالن بزرگ با عناوین “شهریار”، ” پروین اعتصامی”، “شمس تبریزی” و”امیرکبیر” برگزار می‌شود و با توجه به وسعت آن، ۸۰۰ دستگاه کارتخوان بانک شهر در این نمایشگاه نصب شده است.
وی با اشاره به سایر اقدامات این بانک در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مراجعه کنندگان، یک دستگاه شهرنت با امکاناتی مانند دستگاه خودبانک((VTM ، خودپرداز(ATM) ، خود دریافت و وب کیوسک در این نمایشگاه نصب شده و همچنین چهار دستگاه خودپرداز ATM)) نیز در چهار سالن آن مستقر شده است.
اکرمی در ادامه اظهار کرد: از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاعات ۵۰۰ کتابفروشی در سطح کشور معرفی شده است تا افرادی که دارای بن کارت‌های موسسات و اهل قلم هستند بتوانند در این کتابفروشی‌ها خرید کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *