بصيرت عاشورايي راه برون رفت از بلاتكليفي سياسي / پليس در مسير ولايت گام برمي دارد

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي مرزباني ناجا، بصيرت عاشورايي را راه برون رفت از بلاتكليفي سياسي در فتنه ها و بحران ها خواند و گفت: امروز پليس با تاسي به نهضت عاشورا در مسير ولايت گام برمي دارد.

به گزارش  سادس به نقل ازپایگاه خبري پليس، حجت الاسلام “روحاني فر” در جلسه طرح روشنگري سياسي که در جمع کارکنان و مسئولان انتظامي استان برگزار شد ،اظهار داشت: عاشورا تابلوي ولايت پذيري ياران باوفاي سيدالشهداء(ع) است.

وي با تاكيد بر شناخت ابعاد گوناگون قيام اباعبدالله الحسين(ع) گفت: زندگي هدفمند و تكليف مداري به وضوح در سيره ائمه معصومين(عليهم السلام) تبلور يافته و ما نيز بايد با سرمشق قراردادن اهل بيت(ع)، از رفتارهاي خودسرانه پرهيز كنيم.

روحاني فر ،بصيرت عاشورايي را راه برون رفت از بلاتكليفي سياسي در فتنه ها و بحران ها دانست و خاطرنشان كرد: آحاد جامعه به ويژه مسئولان بايد كربلا را سرلوحه رفتار مديريتي خود قرار بدهند.

وي خاطرنشان كرد: ارزش ها، اصول و آرمان حكومت ها، عنصر بنيادي حفظ هر نظام به شمار مي رود كه بايد به خوبي براي تمام اقشار به ويژه جوانان تبيين شود.

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي مرزباني ناجا به عملكرد پليس در دوران انقلاب اسلامي نيز اشاره كرد و افزود: امروز نيروي انتظامي با تاسي به نهضت عاشورا در مسير ولايت گام برمي دارد.

روحاني فر، خطاب به كاركنان ناجا تصريح كرد: سربازي ولايت را افتخاري بزرگ براي خود محسوب كنيد و با تمام توان در راه دفاع از آرمان انقلاب و خدمت به مردم بكوشيد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *