سوداگران مرگ در پايتخت به دام افتادند

پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگيري سه قاچاقچي مواد مخدر در محدوده فلاح تهران خبر داد و گفت: از مخفيگاه آنها 155 کيلوگرم ترياک کشف شد.

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سرهنگ “بخشنده” گفت:در تحقيقات انجام شده از سوي ماموران پايگاه ششم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد که سه قاچاقچي حرفه اي مواد افيوني ضمن تشکيل يک باند اقدام به توزيع مواد در محدوده هاي فلاح و ابوذر مي کنند که اين امر به شکايت شهروندان و نارضايتي آنها منجر شده است.

وي افزود: پس از هماهنگي با مقام قضائي دستور بازداشت متهمان و بازرسي از منزل آنها صادر شد و تيم هاي عملياتي اين يگان اقدامات خود را آغاز کردند.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: در بررسي هاي اوليه، سردسته اين باند شناسايي و مشخص شد که آنها به تازگي سعي دارند مقاديري مواد مخدر را از قاچاقچيان شرق کشور خريداري و به مخفيگاه خود واقع در خيابان بريانک، منتقل و توزيع کنند.

وي بيان کرد: براين اساس، بلافاصله تيم هاي عملياتي به محل اعزام و پس از چندين ساعت کنترل نامحسوس محل، متهم را هنگام خروج از منزل مشاهده و در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه او را دستگير کردند.

به گفته سرهنگ بخشنده ، در بازرسي هاي انجام شده از محل 155 کيلوگرم ترياک کشف شد و در ادامه متهم دو همدست ديگرش را نيز به ماموران معرفي کرد که بلافاصله با هماهنگي از سوي مقام قضائي متهمان در مخفيگاهشان دستگير شدند.

به گفته رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ، هر سه متهم پس از انتقال به پايگاه ششم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تحت بازجويي قرار گرفتند که طي آن به جرم خود مبني بر قاچاق و توزيع مواد مخدر اعتراف کردند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *