8 سال دفاع مقدس اثبات گر وجود فرهنگ عاشورايي در ايران بود

جانشين مرزباني ناجا گفت: 8 سال دفاع مقدس اثبات کرد که فرهنگ عاشورايي در جامعه ايران زنده است.

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “محمد کاظم تقوي” در مراسم صبحگاه ستاد مرزباني ناجا با اشاره به ديدار فرماندهان نيروي انتظامي با مقام معظم رهبري در هفته ناجا و بيانات ايشان در اين ديدار پر برکت، عنوان داشت : فرمانده معظم کل قوا از نيروي انتظامي به عنوان تامين کننده امنيت ياد کردند و اين يک وظيفه بزرگ و پيش زمينه همه پيشرفت ها و اقدامات کشور است که ما بايد در انجام اين وظيفه مهم دقت کنيم.

وي لزوم افزايش آمادگي و به روز رساني توانايي ها و شناخت و انجام درست وظايف را از ديگر تاکيدات مقام معظم رهبري در اين ديدار برشمرد و افزود: بايد با انگيزه بالا در جهت تحقق رهنمود هاي ايشان و ارتقاء امنيت تلاش کنيم .

جانشين مرزباني ناجا با اشاره به اينکه امروز در تقويم به نام روز تربيت بدني نامگذاري شده است، بر توجه به افزايش آمادگي جسماني تاکيد کرد و گفت : يکي از شرايط تحقق فرمان مقام معظم رهبري، آمادگي جسماني است؛ آمادگي جسماني براي يک نيروي نظامي در کنار آمادگي روحي لازم و مکمل يکديگر است.

سردار تقوي، انهدام يک گروه تروريستي 12 نفره توسط سپاه و برگزاري خوب مراسم عزاداري دهه اول محرم را ياد آور شد و تصريح کرد: دشمنان بسيار تلاش کردند که با ورود عناصر خرابکار به امنيت اين مراسم بزرگ لطمه بزنند اما به لطف پروردگار و با تلاش همه دستگاه هاي امنيتي و انتظامي کشور از رسيدن به اين هدف شوم بازماندند.

اين مقام مسئول در مرزباني کشور در پايان با اشاره به اينکه هشت سال دفاع مقدس مصداق صبر و بردباري اي بود که امام حسين (ع) در حرکت عظيم خود در عاشورا به ما آموخت، گفت: اين سالها به ما اثبات کرد که فرهنگ عاشورايي در جامعه ايران زنده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *