دستگيري سارق حرفه‌اي منازل با 40 فقره سرقت در کردکوي

فرمانده انتظامي استان از دستگيري سارق حرفه‌اي با 40 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “علي اکبر جاويدان ” با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان کردکوي، تيمي ويژه از ماموران دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي اين شهرستان دستگيري سارق يا سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: ماموران در بررسي صحنه‌هاي سرقت و جمع آوري سرنخ هاي موجود به يك سارق حرفه‌اي سابقه‌دار در شهرستان کردکوي مشکوک و وي را تحت نظر قرار دادند.

سردار جاويدان اظهار داشت: پس از تحقيقات گسترده پليسي با اطمينان از دست داشتن اين فرد در سرقت‌ها، با هماهنگي مقام قضائي وي را دستگير كردند.

اين مقام ارشد انتظامي استان افزود:در تحقيقات تکميلي به عمل آمده، متهم به 40 فقره انواع سرقت از قبيل سرقت منزل، موتورسيکلت، اماکن دولتي و خصوصي، قطعات داخل خودرو، اعتراف کرد که با تلاش ماموران از تمامي صحنه‌هاي سرقت باز سازي صحنه انجام گرفت.

فرمانده انتظامي گلستان با اشاره به تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني براي متهم به شهروندان توصيه کرد: مراقبت‌هاي لازم در خصوص پيشگيري از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهيد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *