برنامه “ثامن” براي جذب سرمايه‌هاي خرد مشتريان

مدير حوزه يزد موسسه اعتباري ثامن با اشاره به تغيير ترکيب سپرده‌ها از گران‌قيمت به ارزان‌قيمت از برنامه “ثامن” براي جمع‌آوري سرمايه‌هاي سرگردان و خرد جامعه در قالب سپرده‌هاي قرض‌الحسنه خبر داد.

به گزارش  سادس به نقل از زویکرد يداله علاف زاده،در جلسه رؤساي شعب حوزه يزد با دعوت از کارکنان صف و ستاد به جديت بيش‌ازپيش در راستاي تحقق اهداف شبکه با کاهش ميزان مطالبات بر استفاده از سيستم جديد پيگيري مطالبات که به‌صورت آزمايشي در حوزه يزد پياده‌سازي شده است، تأکيد کرد.

مدير حوزه يزد دقت در پرداخت تسهيلات به مشتريان بر اساس قوانين و بخشنامه‌هاي موسسه ، اعتبارسنجي ، تهيه کارنامه عملياتي جهت وصول مطالبات و شناسايي نقاط قوت و ضعف شبکه را متذکر شد.

غلامرضا کرمي معاون حوزه يزد با تأکيد بر کاهش گزارش بازرسي اظهار داشت: در بسياري مواقع گزارش‌هاي بازرسي مربوط به مسائل ريز و کوچکي است که به‌راحتي از کنار آن عبور مي‌کنيم درحالي‌که با دقت بيشتر مي‌توان از آن پيشگيري کرد.

محمد حيدري معاون جوان حوزه يزد توسعه خدمات نوين و تشويق مشتريان به استفاده از خدمات غيرحضوري را جهت سودآوري سازمان اجتناب‌ناپذير دانست و احترام به مشتريان در مراجعات حضوري را مهم‌ترين وظيفه همکاران دانست.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *