برنامه “ثامن” برای جذب سرمایه‌های خرد مشتریان

مدیر حوزه یزد موسسه اعتباری ثامن با اشاره به تغییر ترکیب سپرده‌ها از گران‌قیمت به ارزان‌قیمت از برنامه “ثامن” برای جمع‌آوری سرمایه‌های سرگردان و خرد جامعه در قالب سپرده‌های قرض‌الحسنه خبر داد.

به گزارش  سادس به نقل از زویکرد یداله علاف زاده،در جلسه رؤسای شعب حوزه یزد با دعوت از کارکنان صف و ستاد به جدیت بیش‌ازپیش در راستای تحقق اهداف شبکه با کاهش میزان مطالبات بر استفاده از سیستم جدید پیگیری مطالبات که به‌صورت آزمایشی در حوزه یزد پیاده‌سازی شده است، تأکید کرد.

مدیر حوزه یزد دقت در پرداخت تسهیلات به مشتریان بر اساس قوانین و بخشنامه‌های موسسه ، اعتبارسنجی ، تهیه کارنامه عملیاتی جهت وصول مطالبات و شناسایی نقاط قوت و ضعف شبکه را متذکر شد.

غلامرضا کرمی معاون حوزه یزد با تأکید بر کاهش گزارش بازرسی اظهار داشت: در بسیاری مواقع گزارش‌های بازرسی مربوط به مسائل ریز و کوچکی است که به‌راحتی از کنار آن عبور می‌کنیم درحالی‌که با دقت بیشتر می‌توان از آن پیشگیری کرد.

محمد حیدری معاون جوان حوزه یزد توسعه خدمات نوین و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری را جهت سودآوری سازمان اجتناب‌ناپذیر دانست و احترام به مشتریان در مراجعات حضوری را مهم‌ترین وظیفه همکاران دانست.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *