دست دشمن در بسياري از آسيب هاي اجتماعي مشهود است/ خانواده روي ستوني به نام “مادر” استوار است

فرمانده انتظامي استان نقش زنان در مبارزه با جرايم و آسيب هاي اجتماعي به ويژه در حوزه خانواده را كليدي و تاثيرگذار دانست و تاكيد كرد: دست دشمن در بسياري از آسيب هاي اجتماعي مشهود است.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، جمعي از خواهران بسيجي و اعضاي ستاد امربه معروف و نهي از منكر با حضور در دفتر فرماندهي انتظامي استان با سردار روح الامين قاسمي ديدار كردند.

سردار قاسمي در سخناني ضمن تسليت ايام شهادت حضرت امام حسين(ع) و اسارت اهل بيت ايشان، گفت: مبارزه با آسيب هايي چون بدحجابي، طلاق، فضاي مجازي در خانواده و گرايش نوجوانان و جوانان به موادمخدر، با نقش زنان و مادران جامعه گره خورده است.

وي به حضور تاريخي حضرت زينب(س) و نقش­آفريني حيرت انگيز بانوي صبور كربلا در روزهاي پس از واقعه اشاره و تاكيد كرد: زنان و مادران هستند كه مسير حركت و ميزان رشد و توسعه يك كشور در نسل هاي آتي را رقم مي زنند.

سردار قاسمي در ادامه به شكل گيري و گسترش آسيب هاي اجتماعي در جامعه به ويژه در حوزه فضاي مجازي و خانواده اشاره كرد و گفت: دست دشمن و تاثير آنها در بسياري از اين موارد به وضوح مشهود است.

اين مسئول انتظامي به نقش تربيتي مادران در خانواده و حفظ و تقويت بنيان اين نهاد مهم اجتماعي اشاره و خاطرنشان كرد: هويت مادران ايراني هدف اصلي برنامه هاي ضدفرهنگي، رسانه اي و نرم دشمن است.

سردار قاسمي حضور زنان در تاريخ انقلاب اسلامي از ابتدا تاكنون را پررنگ، مهم و تاثيرگذار توصيف كرد و گفت: نقش و تاثير زنان در جامعه اسلامي يكي از مهم ترين سرمايه هاي اجتماعي پليس است كه نيروي انتظامي روي آن حساب ويژه اي بازكرده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود، هدف اصلي امام حسين(ع) در قيام عاشورا را احياي امر به معروف و نهي از منكر دانست و تاكيد كرد: با ترويج اين واجب الهي گسترش آسيب هاي اجتماعي در جامعه سخت و محدودتر مي شود.

فرمانده انتظامي استان در پايان به برخي از توفيقات پليس در تامين امنيت استان اشاره كرد و گفت: همه مردم در امنيت موثرند و اگر موفقيتي بدست مي آيد، به طور يقين حاصل همكاري مردم با ناجا و ساير دستگاه هاي امنيتي است. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *