هلاکت تروریست‌های داعشی در مرزهای غربی/مهمات و سلاح‌های روز در اختیار داریم/عدم بزرگنمایی گروهک‌های تروریستی

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور با بیان اینکه داعش جرات نزدیکی به مرزهای ایران را ندارد، گفت: تعدادی از افراد خودفروخته این گروه که قصد نفوذ داشتند در مرزهای غربی شناسایی و به دست نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند.

به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری تسنیم امیر سرتیپ دوم علی ظریفی یگانه امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در ستاد لشکر 92 زرهی خوزستان با اشاره به توطئه استکبار برای تضعیف ارتش اظهارداشت: پس از انقلاب اسلامی به واسطه حضور عناصر مومن و انقلابی در بدنه ارتش جمهوری اسلامی استکبار همواره این مجموعه را تهدیدی برای خود می دید و به دنبال تضعیف آن بود.

وی با اشاره به همراهی برخی افراد در داخل کشور با این توطئه استکباری به تدبیر امام راحل اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با اندیشه و تدبیری مثال زدنی در همان ایام پیامی صادر فرمودند و تاکید کردند ارتش باید بماند و مردم نیز باید از آن حمایت کنند و همین پیام امام توانست نقشه دشمنان را نقش بر آب کند.

فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور تأکید کرد: آمریکا در رژیم طاغوت ارتش جمهوری اسلامی را برای منافع خود تجهیز کرده بود و تصور می کرد در هرصورت این ارتش برای منافع آنها خواهد بود اما شخصیت امام از نیروهای مسلح ایران در ارتش جمهوری اسلامی نیرویی انقلابی و اسلامی ساخت.

وی با اشاره به برخورد ارتش مصر با انقلاب مردم این کشور گفت: حضور رهبری مانند امام راحل در انقلاب اسلامی و ارتشی که تحت تاثیر شخصیت و بیانات ایشان قرار گرفته بود مانع از آن شد که ارتش در مقابل مردم قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور همچنین به نقش لشکر 92 زرهی اهواز در دفاع مقدس تصریح کرد: لشکر 92 زرهی اهواز توانست در روزهای نخستین جنگ تحمیلی به تنهایی در مقابل یکی از ارتش‌های بزرگ جهان که به تمامی مهمات و سلاحهای روز مجهز بود بایستد و دشمن را در حمله ابتدایی شکست دهد.

وی افزود: امروز نیز مباحثی در باره فعالیتهای گروهکهای تکفیری مطرح می شود که باید گفت نباید بیش از حد این گروه های حقیر را مطرح کنیم آنها نیرویی نیستند که بتوانند در مقابل ارتش بزرگ جمهوری اسلامی ایران قدعلم کنند.

ظریفی یگانه تاکید کرد: عناصر فعال در این گروه ها افرادی خود فروخته‌اند که جرات نزدیکی به مرزهای ایران اسلامی را ندارند فقط یکی دونفر نفوذ کردند که در مرزهای غربی شناسایی و به دست نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سلحشوری رزمندگان ارتشی اشاره کرد و گفت: تقدیم 50 هزار شهید توسط ارتش ایران اسلامی نشان دهنده سلحشوری این نیرو است.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور تاکید کرد: در لشکر 92 زرهی اهواز بیش از 120 شهید در رده‌های فرماندهی داریم که این تعداد فرمانده شهید نشانه حضور فرماندهای ارتش در کنار سربازان برای دفاع از میهن اسلامی بوده است.

امیر ظریفی یگانه همچنین از فعالیتهای فرهنگی ارتش نیز یاد کرد و گفت: در جریان راهپیمایی عظیم اربعین و همچنین فعالیتهای فرهنگی دیگر ارتش و لشکر 92 زرهی خدمات بسیاری داشته است.

وی همچنین به آمادگی ارتش برای خروج از شهر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های در دستور کار ارتش و نیروی زمینی خروج از شهر است که در اهواز نیز اقدامات فراوانی انحام شده است.

این فرمانده ارتش با اشاره به فعالیتهای این نیرو گفت: در زمینه تامین مسکن سازمانی برای نیروهای ارتش نسبت به قبل از انقلاب اسلامی 150 درصد رشد داشته‌ایم که نشانه توجه به نیروها است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *