به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه “ما”،در ابتدای این مراسم فتاحی رییس شعبه شهرکرد بیمه “ما” ضمن تشکر از تشریف فرمایی مدیر و معاون محترم بانک ملت سرپرستی استان چهار محال و بختیاری ،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرکرد، روسای شعب بانک ملت استان و جمعی از فعالان صنعت بیمه و مسوولان شهری و استانی ، اظهارداشتند: امیدواریم بتوانیم اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام داده و شهرکرد بتواند یکی از شعبه های موفق در جذب و حفظ مشتری و هم چنین تامین کننده رضایتمندی آنها بر اساس اصل مشتری مداری باشد.
در ادامه نیز امیرحسین قربانی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در بیمه “ما” گفت: یکی از اولویت های این شرکت در بخش توسعه شبکه فروش، در دسترس مشتری بودن و اطلاع رسانی دقیق و شفاف در زمان فروش می باشد .
وی با اشاره به لزوم توسعه بازاریابی مدرن در شرکت بیمه “ما” گفت: توسعه این بخش بنا بر توانمندی ها و ظرفیت های هر استان برنامه ریزی شده و بیمه گران باید بر اساس ظرفیت های اقلیمی و خاصی که در هر استان وجود دارد رشته های بیمه ای مختلف را به فروش رسانده و در اجرای ایجاد اطمینان و اعتماد بیمه ای برای آحاد جامعه تلاش نمایند.