موسسه اعتباری کوثر بیشترین تعهد را در ایجاد ارزش برای ذینفعان دارد

هشتاد و هفتمین دوره آموزش بدو خدمت کارکنان موسسه اعتباری کوثر با حضور محمد عالی پور معاون مالی، آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات، محمد گرانمایه پور مدیر داخلی و محمد شعبانی مدیر آموزش موسسه افتتاح شد.

به گزارش  سادس به نقل ازرویکرد محمد عالی پور، معاون مالی موسسه اعتباری کوثر در مراسم افتتاحیه هشتاد و هفتمین دوره آموزش بدو خدمت کارکنان کوثر با اشاره به مباحث تخصصی این دوره ها گفت: مطالعه و تحقیق در مباحث علوم بانکی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهید و در کلاسهای آموزشی حتما با مطالعه وارد شوید، چرا که مطالعه و تحقیق می تواند به یادگیری مباحث تخصصی در طول دوره های آموزشی به شما کمک کند .

وی با بیان اهمیت به روزرسانی آگاهی و دانش در زمینه بانکی افزود: ممکن است اشتباه در بسیاری از مشاغل و تخصص ها اتفاق بیافتد اما زمانی که به عنوان یک متخصص در نظام بانکی خدمت می کنید، اشتباه های احتمالی شما هزینه در بر خواهد داشت و گاهاً هزینه هایی که جبران آنها ممکن نخواهد بود لذا با نگاهی به آینده با تلاش و کوشش در رسیدن به جایگاهی که شایسته آن هستید گام بردارید و مسیر حرکتی خود را ترسیم کنید .

عالی پور چشم انداز موسسه اعتباری کوثر تبدیل شدن به یک بانک متمایز در عرصه خدمات مالی و اعتباری عنوان کرد و اظهار داشت: مدیریت ثروت، خلق ارزش برای ذینفعان و مدیریت سرمایه های انسانی از راهبردهای اصلی موسسه در رسیدن به چشم انداز ترسیم شده می باشد..

وی ماموریت کوثر را ارئه خدمات مالی و اعتباری در محدوده ملی و بین المللی عنوان کرد و بیان داشت: موسسه اعتباری کوثر بیشترین تعهد را در ایجاد ارزش برای ذینفعان دارا می باشد و بر این اساس آینده خود را برنامه ریزی کرده است.

معاون مالی موسسه اعتباری کوثر گفت: زمانی که به عنوان یک کارمند در شبکه بانکی فعالیت می کنیم مسئولیت بزرگی را می پذیریم که همانا پاسخگویی است. ما در مقابل مشتریانی که به بانک رجوع می کنند باید پاسخگو باشیم و این کار ما را بسیار حساس می کند. باید اطلاعات و دانش خود را به روز کنید، قوانین و مقررات بانکی را به دقت مطالعه کنید و با شناخت دقیق از بازار سرمایه و نظام بانکی به مشتریان مشاوره مالی دهید. .

وی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر موسسه اعتباری کوثر با بیش از ۵۲۰۰۰۰ سهامدار، بزرگترین شرکت سهامی عام پذیرفته شده در بورس به لحاظ تعداد سهامدار محسوب می شود که نقطه مثبتی برای موسسه است.

آزاده محمدی مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر با اشاره به شعار موسسه اعتباری کوثر”آینده از ان ماست” گفت: این شعار آینده سه گروه سهامداران، مشتریان و کارکنان به نحوی که سود هرگروه در فرآیند مهندسی اجرا حداکثری سازی شود متصور شده است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر افزود: شکل گیری موسسه با حرکتی جهادی آغاز شد و کارکنانی که در ادامه به این مجموعه وارد می شوند باید خود را با این حرکت جهادی وفق دهند. باید همواره گوش به فرمان مدیرعامل موسسه باشید چرا که ابلاغیه ها، بخشنامه هایی که صادر می شوند با کار کارشناسی و تیم فکری که در حوزه مرکزی فعالیت می کنند ارائه می شود.

وی با تأکید بر وجه تمایز بانک ها و موسسات اعتباری اظهار داشت: دانش، آگاهی، ارائه خدمات نوین و متنوع و تکریم مشتریان باعث می شود تا مشتری بانک خود را انتخاب کند و موسسه اعتباری کوثر با وجود جوانان متخصص و متعهد سازمانی پیشرو و در حال توسعه می باشد و افرادی که به خانواده بزرگ کوثر می پیوندند باید با تمام وجود به روند توسعه ای موسسه کمک کنند .

مرتضی شعبانی مدیر آموزش موسسه اعتباری کوثر در آئین افتتاحیه با اشاره به دوره های آموزشی برگزار شده در موسسه گفت: تا کنون ۸۶ دوره تخصصی بدو خدمت کارکنان برگزار شده است و دوره هشتاد و هفت جامع ترین دوره آموزشی بدو خدمت خواهد بود .

وی افزود: این دوره شامل ۲۰۰ ساعت آموزش تخصصی در زمینه های دانش افزایی، مباحث نگرشی و مهارتی خواهد بود که یک ماه به طول خواهد انجامید . این دوره از ۲۴ مهرماه تا ۲۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت و اساتید متخصص مباحث خود را در زمینه های اصول بانکداری، اخلاق حرفه ای ، مهارت های بانکی و آزمون های دوره ای ارائه خواهند داد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *