تصمیم گرفتم ارتباط مخفیانه ام با رسول را به شوهرم بگویم

با رسول روابط نامشروعی داشتم و مدتی پیش تصمیم گرفتم که جریان را به همسرم حمید بگویم، پس از اینکه شوهرم را در جریان این موضوع قرار دادم، حمید نقشه کشید و ۱۲ مهر رسول را به منزلمان کشاند و …
به گزارش سادس به نقل از حوادث”جام نیـوز”، ساعت ۱۱:۵۰ روز گذشته زن جوانی با پلیس تماس گرفت و اعلام کرد همسرش توسط زن همسایه‌اش به قتل رسیده است.

با اعلام مراتب این اتفاق به مأموران ۱۳۲ کلانتری نبرد، تیمی از مأموران انتظامی این کلانتری به محل اعلام خبر که ساختمان چهار طبقه‌ای در خیابان حسینی منطقه اتابک بود، اعزام شدند.

پس از حضور مأموران در محل، زن جوان در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: حدود یک هفته قبل همسرم رسول که از اتباع افغانستان است، ناپدید شد که پس از مفقودی‌اش، پرونده‌ای در پایگاه ششم آگاهی تهران تشکیل دادم؛ اثری از همسرم نبود و من به روابط مشکوک همسرم با زن جوانی به نام نازنین مشکوک شدم، نازنین و همسرش حمید همسایه ما هستند، تا اینکه ساعت ۹ صبح امروز نازنین به منزلمان آمد و اظهار داشت شوهرش حمید، رسول را به قتل رسانده است؛ نازنین گفت شوهرم، رسول را به منزلشان کشانده و با ضربات آجر، او را به قتل رساند و پس از قتل نیز جسد رسول را به بیابانهای ورامین برده‌ است.
پس از اظهارات زن جوان، مأموران نازنین را بازداشت کردند و ساعتی بعد جسد رسول که ۱۵ مهر سال جاری توسط مأموران کلانتری ۱۷۳ امین‌آباد در زمینهای کشاورزی فیروزآباد ورامین کشف شده بود، توسط همسرش شناسایی شد.

پیش از ظهر امروز نازنین که از اتباع افغانستان است به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و درباره جزئیات روز قتل به قاضی ایلخانی؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران گفت: با رسول روابط نامشروعی داشتم و مدتی پیش از کارم پشیمان شدم و تصمیم گرفتم که جریان روابطم با رسول را به همسرم حمید بگویم؛ پس از اینکه حمید را در جریان این موضوع قرار دادم، حمید نقشه کشید و ۱۲ مهر رسول را به منزلمان کشاند و در حضور من، حمید را با ضربات آجر به قتل رساند، پس از قتل نیز تمامی وسایلی که خونی شده بود را جمع کردیم و حمید جسد رسول را میان پتویی پیچید و با موتورش به بیابانهای ورامین برد و آنجا رها کرد.

قاضی ایلخانی پس از شنیدن اظهارات نازنین، وی را برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار داد و تلاش برای دستگیری حمید نیز ادامه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *