پليس بدون توجه به انتقادات بايد به وظيفه شرعي و قانوني خود عمل کند/ يگان ويژه، الگوي يک نيروي انقلابي و مومن است

آيت الله گرامي ‌گفت: کارکنان نيروي انتظامي بايد بدون توجه به انتقادات برخي گروه ها و اشخاص، به وظيفه شرعي و قانوني خود عمل کنند و ديگر نهادها نيز بايد در کنار فعاليت هاي ناجا با اقدامات فرهنگي وظيفه خود را در اين راستا انجام دهند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،حضرت آيت الله “گرامي” در ديدار سرهنگ ” رودباري ” فرمانده يگان ويژه استان قم با وي، با اشاره به نقش ارزشمند نيروي انتظامي در برقراري نظم و آرامش در جامعه، اظهار داشت: نقش ناجا در برقراري امنيت جامعه به تناسب گستردگي مأموريت و وظايفي که دارد نيازمند ظرافت، روز آمدي، همکاري و همراهي مردم است که هر چه اين همکاري ها بيشتر باشند شاهد امنيت پايدارتري در سطح جامعه خواهيم بود.

وي، ارتقاء احساس امنيت را از جمله وظايف همه ادارات و نهادهاي مردمي و خدمتگزار دانست و خاطر نشان کرد: نظم و امنيت موجود در جامعه ناشي از ارتقاء احساس امنيت است که مي بايست همه نهادها و سازمان ها در جهت ارتقاء احساس امنيت در ميان مردم، تلاش بايسته اي انجام دهند.

استاد برجسته حوزه علميه قم در بخش ديگري از سخنان خود با تقدير از عملکرد مطلوب کارکنان يگان ويژه در ايجاد امنيت پايدارجامعه، افزود: يگان ويژه الگوي يک نيروي انقلابي و مومن است.

اين مرجع عاليقدر با اشاره به تأکيد مقام معظم رهبري در خصوص اهميت تذکر لساني و اجراي امر به معروف و نهي از منکر در جامعه، ‌بيان داشت: کارکنان نيروي انتظامي بايد بدون توجه به انتقادات برخي گروه ها و اشخاص، به وظيفه شرعي و قانوني خود عمل کند و ديگر نهادها نيز بايد در کنار فعاليت هاي ناجا با اقدامات فرهنگي وظيفه خود را در اين راستا انجام دهند.

در ادامه، سرهنگ “رودباري” ضمن ابراز خرسندي از اين ديدار، گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در يگان ويژه استان قم ارائه کرد و گفت: يگان ويژه شاخه اي از نيروي انتظامي و تنها يگان رده احتياط استان به شمار مي­آيد که با بهره گيري از نيروهاي جوان، جسور و انقلابي، در خدمت تأمين امنيت و آرامش جامعه است.

“وي” با تشريح اهداف و سياست يگان ويژه، عنوان داشت: سياست يگان ويژه به خصوص در سال­ هاي اخير، استفاده از سرمايه، گران بهاي پشتيباني مردمي است؛ هدف اصلي ما اين است مردم با مشاهده يگان ويژه، احساس آرامش و امنيت کنند.

فرمانده يگان هاي ويژه استان قم در پايان خدمتگزاري به مردم را راهي براي کسب اعتماد در اقشار جامعه دانست و گفت: خدمتگزاري به مردم و فراهم کردن بستر امنيت در جامعه، موجب اعتماد و دلگرمي اقشار جامعه به نيروي انتظامي مي شود.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *