رد رشوه 34 ميليوني در اردبيل

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان گفت: متهم پرونده ضرب و شتم كه با پيشنهاد رشوه 34 ميليون و 500 هزار ريالي درخواست نگارش گزارش خلاف واقع توسط پليس را داشت در برابر عزت نفس فرمانده و افسر تحقيق پاسگاه انتظامي “عنبران” سر تسليم فرود آورد.

به گزارش سادس به نقل از  پايگاه خبري پليس سرهنگ “بهروز نيكنام ”  اظهار داشت: در پي مراجعه حضوري متهم پرونده ضرب و شتم به پاسگاه انتظامي “عنبران” شهرستان “نمين” و توضيح علت درگيري با شاكي، در برابر توضيحات فرمانده و افسر پرونده قانع نشد و با پيشنهاد رشوه 34 ميليون و 500 ميليون ريالي در قالب وجه نقد و چك مدت دار درخواست نگارش گزارش خلاف واقع توسط پليس را کرد.

وي افزود: اين 2 پليس وظيفه شناس با عزت نفس و متعهد باصداقت كاري و اخلاص در عمل اين پيشنهاد را نپذيرفته و ضمن رد آن موضوع را صورتجلسه و جلوه­اي ديگر از پليس اسلامي را به نمايش گذاشتند.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان اردبيل همچنين از صحت عمل 2 مامور وظيفه شناس ديگر در پليس راهنمايي و رانندگي و باز گرداندن دو دستگاه گوشي تلفن همراه گم شده به صاحبان اصلي آن خبر داد و گفت: اين ماموران پس از پيدا كردن 2 دستگاه گوشي تلفن همراه به ارزش 13 ميليون و 800 هزار ريال آن را با هماهنگي واحدهاي نظارتي درون سازماني به صاحبان اصلي تحويل داده و صداقت و امانتداري پليس را به اثبات رساندند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *