دستگيري 5 قاچاقچي و كشف 113 كيلو ترياك در عمليات مشترك پليس

فرمانده انتظامي استان از انجام عمليات مشترك با فرماندهي انتظامي شرق تهران و توقيف تريلي حامل موادمخدر خبر داد و گفت: ماموران انتظامي با دستگيري پنج قاچاقچي، 113 كيلوگرم ترياك كشف كردند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سردار “روح الامين قاسمي”  اظهار داشت: در پي اقدامات گسترده اطلاعاتي اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، شبكه­اي از قاچاقچيان موادمخدر شناسايي شد.

وي به دريافت خبر انتقال محموله موادمخدر توسط اعضاي اين باند اشاره و خاطرنشان كرد: قاچاقچيان، محموله اي را از سيستان و بلوچستان بارگيري و به مقصد استان گلستان منتقل مي كردند.

قاسمي به شناسايي كامل مسير تردد سوداگران مرگ و هماهنگي­هاي لازم اطلاعاتي و عملياتي با پليس مبارزه با موادمخدر شرق تهران اشاره و تصريح كرد: دو تيم ويژه اين پليس به همراه اكيپ اعزامي پليس سمنان در محدوده شهرستان ورامين مستقر شدند.

به گفته اين مسئول­انتظامي، خودروهاي قاچاقچيان كه يك دستگاه سواري پژو با سه نفر سرنشين و يك دستگاه تريلي با دو سرنشين بود، 15 دقيقه بامداد امروز به محل استقرار ماموران رسيد و در عمليات ضربتي پليس توقيف شد.

سردار قاسمي به دستگيري پنج قاچاقچي اشاره و تصريح كرد: در بازديد از تريلي توقيفي 113 كيلوگرم ترياك كشف شد.

فرمانده انتظامي استان سمنان از اشراف كامل اطلاعاتي پليس و مبارزه مستمر با سوداگران مرگ خبر داد و به عموم مردم توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت­هاي مشكوك و غير قانوني در اين زمينه مراتب را با مركز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *