دستگیری ۵ قاچاقچی و کشف ۱۱۳ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی استان از انجام عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی شرق تهران و توقیف تریلی حامل موادمخدر خبر داد و گفت: ماموران انتظامی با دستگیری پنج قاچاقچی، ۱۱۳ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار “روح الامین قاسمی”  اظهار داشت: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، شبکه­ای از قاچاقچیان موادمخدر شناسایی شد.

وی به دریافت خبر انتقال محموله موادمخدر توسط اعضای این باند اشاره و خاطرنشان کرد: قاچاقچیان، محموله ای را از سیستان و بلوچستان بارگیری و به مقصد استان گلستان منتقل می کردند.

قاسمی به شناسایی کامل مسیر تردد سوداگران مرگ و هماهنگی­های لازم اطلاعاتی و عملیاتی با پلیس مبارزه با موادمخدر شرق تهران اشاره و تصریح کرد: دو تیم ویژه این پلیس به همراه اکیپ اعزامی پلیس سمنان در محدوده شهرستان ورامین مستقر شدند.

به گفته این مسئول­انتظامی، خودروهای قاچاقچیان که یک دستگاه سواری پژو با سه نفر سرنشین و یک دستگاه تریلی با دو سرنشین بود، ۱۵ دقیقه بامداد امروز به محل استقرار ماموران رسید و در عملیات ضربتی پلیس توقیف شد.

سردار قاسمی به دستگیری پنج قاچاقچی اشاره و تصریح کرد: در بازدید از تریلی توقیفی ۱۱۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اشراف کامل اطلاعاتی پلیس و مبارزه مستمر با سوداگران مرگ خبر داد و به عموم مردم توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت­های مشکوک و غیر قانونی در این زمینه مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *