چرا به حسین انتظامی رای می دهیم؟

من در دوره قبل، از کسانی بودم که به لحاظ رویه ای و نظری، صرف نظر از ارادتی که به شخص جناب انتظامی داشتم، نسبت به اینکه نماینده مدیران مسئول یک شخصیت دولتی و بخصوص معاون مطبوعاتی دولت( حتا دولت تدبیر و امید برآمده از رای مردم) باشد، تردید جدی داشتم، بخصوص درگیر این پارادوکس ذهنی بودم که در مواقعی که منافع مدیران مسئول و مطبوعات با مصالح دولت متفاوت و حتا متضاد باشد این عضو دو وجهی هیات، انتخابش چیست و چگونه تصمیم خواهد گرفت؟
به گزارش نامه، فریدون عمو زاده خلیلی، نویسنده و روزنامه نگار در حاشیه انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، در کلینیک رسانه نوشت:

من در دوره قبل، از کسانی بودم که به لحاظ رویه ای و نظری، صرف نظر از ارادتی که به شخص جناب انتظامی داشتم، نسبت به اینکه نماینده مدیران مسئول یک شخصیت دولتی و بخصوص معاون مطبوعاتی دولت( حتا دولت تدبیر و امید برآمده از رای مردم) باشد، تردید جدی داشتم، بخصوص درگیر این پارادوکس ذهنی بودم که در مواقعی که منافع مدیران مسئول و مطبوعات با مصالح دولت متفاوت و حتا متضاد باشد این عضو دو وجهی هیات، انتخابش چیست و چگونه تصمیم خواهد گرفت؟ اگر چه به رغم چنین تردید ذهنی، به دلیل اعتماد و شناختی که از شخصیت جناب انتظامی داشتم به ایشان رای دادم و دوستان را هم تشویق به رای دادن به ایشان کردم. حالا وقتی به این دوره مسئولیت ایشان نگاه میکنم، با خوشوقتی میبینم که رفتار ایشان کاملا حرفه ای و همسو با منافع مطبوعات بوده است و چه بسا از ظرفیت معاونت به نفع این وجه مسئولیتشان بهره گرفته اند. از این رو از رای خودم خرسندم و امیدوارم در دوره جدید نیز در این مسئولیت باشند و از حقوق هم صنفی های خود و مطبوعات که بیش از هر زمان دیگری به پشتیبانی نیاز دارند، حمایت کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *