عده و عُدَه نيروي انتظامي تناسبي با مأموريت هاي آنها ندارد

عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با تأکيد بر اينکه تجهيزات و نيروي انساني ناجا تناسبي با مأموريت‌هاي آنها ندارد، گفت: لازم است توجه ويژه‌اي به نيروي انتظامي صورت گيرد.

به گزارش سادس به نقل از خبري پليس به نقل از خبرگزاري ملت، «محمدجواد جمالي نوبندگاني» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري خانه ملت با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با فرماندهان و مسئولان نيروي انتظامي، گفت: امنيت اساس هر مسئله اي است که در کشور اتفاق مي افتد، اگر بخواهيم سرمايه گذاري و پيشرفت علمي داشته باشيم و حتي اگر بخواهيم راحت مذاکره کنيم بايد امنيت داشته باشيم.

نماينده مردم فسا در مجلس شوراي اسلامي بر همين اساس تصريح کرد: نيروي انتظامي نهادي است که در سراسر کشور از مرزها تا نقاط داخلي کشورمان حضور دارد، حتي براي بسياري از امور شخصي لازم است نيروي انتظامي دخالت داشته باشد.

وي افزود: عليرغم اين مطالب عده و عده نيروي انتظامي تناسبي با مأموريت هاي آنها ندارد، چنانچه نيروي انساني آنها کم بوده و تجهيزاتشان به حد کافي نيست.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان با بيان اينکه بايد به صورت جدي به نيروي انتظامي توجه شود، خاطرنشان ساخت: بودجه اي که در اختيار نيروي انتظامي قرار دارد، کافي نيست از طرفي بسياري مواقع پيش مي آيد که مأموران نيروي انتظامي با حقوق هاي کم در معرض پيشنهادات خاصي قرار مي گيرند لذا بايد حداقل هاي اين افراد تأمين شود تا از آنها توقع داشته باشيم به سمت اين پيشنهادات کشيده نشوند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *