تعامل پلیس و جامعه اصناف، نقطه عطفی در ارتقاء سطح امنیت در جامعه

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در نشست تعاملی با اعضاء اتاق اصناف و اتحادیه ها گفت: تعامل پلیس و جامعه اصناف ، نقطه عطفی در ارتقاء سطح امنیت در جامعه است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد علی صفایی” در این نشست با اشاره به شعار “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال جاری نامگذاری شده است، اظهار داشت: وظیفه اصناف در تحقق شعار امسال بسیار مهم و خطیر است و می تواند با حمایت از کالای داخلی که از تاکیدات رهبری نیز هست، نقش موثری در اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

وی، تعامل پلیس و جامعه اصناف را نقطه عطفی در ارتقاء سطح امنیت در جامعه دانست و افزود: تولید امنیت در جامعه، حاصل مشارکت مردم و اصناف و سایر دستگاه‌ها با نیروی انتظامی است.

سرهنگ صفایی با اشاره به اهمیت و جایگاه مولفه های اقتصادی در سنجش معیارهای امنیتی هر کشور تصریح کرد: شکوفایی امنیت اقتصادی در سایه وحدت رویه بین پلیس و اصناف محقق می شود و مبارزه با ورود و توزیع کالاهای قاچاق، یکی از وظایف اصلی این دو نهاد است.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: پیشگیری از جرایم به‌ خصوص سرقت به مراتب آسان تر و کم هزینه تر است و اصناف باید با مشارکت پلیس و عمل به توصیه های کارشناسان این نیرو، زمینه سرقت از صنوف را به حداقل ممکن برسانند.

شایان ذکر است: نشست تعاملی پلیس با اعضاء اتاق اصناف و اتحادیه ها به منظور ایجاد بستری مناسب برای تبیین و تعیین راهکارهای اجرایی و کنترل و نظارت بر صنوف با حضور رئیس پلیس امنیت عمومی، رئیس اداره اماکن و جمعی از اعضاء اتاق اصناف و اتحادیه ها، برگزار شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *