تعامل پليس و جامعه اصناف، نقطه عطفي در ارتقاء سطح امنيت در جامعه

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان در نشست تعاملي با اعضاء اتاق اصناف و اتحاديه ها گفت: تعامل پليس و جامعه اصناف ، نقطه عطفي در ارتقاء سطح امنيت در جامعه است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمد علي صفايي” در اين نشست با اشاره به شعار “اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل” که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان شعار سال جاري نامگذاري شده است، اظهار داشت: وظيفه اصناف در تحقق شعار امسال بسيار مهم و خطير است و مي تواند با حمايت از کالاي داخلي که از تاکيدات رهبري نيز هست، نقش موثري در اقتصاد مقاومتي ايفا کند.

وي، تعامل پليس و جامعه اصناف را نقطه عطفي در ارتقاء سطح امنيت در جامعه دانست و افزود: توليد امنيت در جامعه، حاصل مشارکت مردم و اصناف و ساير دستگاه‌ها با نيروي انتظامي است.

سرهنگ صفايي با اشاره به اهميت و جايگاه مولفه هاي اقتصادي در سنجش معيارهاي امنيتي هر کشور تصريح كرد: شكوفايي امنيت اقتصادي در سايه وحدت رويه بين پليس و اصناف محقق مي شود و مبارزه با ورود و توزيع کالاهاي قاچاق، يکي از وظايف اصلي اين دو نهاد است.

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان البرز گفت: پيشگيري از جرايم به‌ خصوص سرقت به مراتب آسان تر و کم هزينه تر است و اصناف بايد با مشارکت پليس و عمل به توصيه هاي کارشناسان اين نيرو، زمينه سرقت از صنوف را به حداقل ممکن برسانند.

شايان ذکر است: نشست تعاملي پليس با اعضاء اتاق اصناف و اتحاديه ها به منظور ايجاد بستري مناسب براي تبيين و تعيين راهکارهاي اجرايي و کنترل و نظارت بر صنوف با حضور رئيس پليس امنيت عمومي، رئيس اداره اماکن و جمعي از اعضاء اتاق اصناف و اتحاديه ها، برگزار شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *