شیوه شرکت در انتخابات رسانه‌هایی که در سامانه جامع حساب کاربری ندارند

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات دو راه حل برای مدیران مسئولی که در سامانه جامع رسانه‌های کشور، حساب کاربری ندارند، پیشنهاد کرد.

 

به گزارش سادس دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سید علاءالدین ظهوریان با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ نشریه هنوز در سامانه جامع رسانه‌های کشور، ثبت مجوز قدیمی نکرده‌اند و به همین دلیل دارای حساب کاربری در این سامانه نیستند، گفت: حدود ۵ هزار رسانه که قبل از مهر ۹۳ مجوز گرفته‌اند، طی یکی دو سال اخیر دارای حساب کاربری در سامانه جامع رسانه‌های کشور شده‌اند. البته اکثر نشریات مکتوب فاقد حساب کاربری، واجد شرایط برای رأی‌دهی در انتخابات نیستند زیرا در یک سال گذشته، اعلام وصول نداشته‌اند ولی سایت‌های این مجموعه عمدتاً واجد شرایط هستند.

ظهوریان در عین حال تصریح کرد: ستاد برگزاری انتخابات برای این گروه، دو راه حل دارد؛ اول این که مانند ۵هزار رسانه ای که فرایند ثبت مجوز قدیمی را طی کرده‌اند، ظرف ۲۴ ساعت آینده، حساب کاربری‌ شان را فعال کند؛ همکاران دبیرخانه هیأت نظارت هم ۲۴ ساعته آمادگی دارند کار آنان را تسریع کنند.

وی افزود: راه حل دوم این است که مدیران مذکور در ساعات برگزاری انتخابات یعنی روز یکشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ شخصاً به دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعات مراجعه کنند تا پس از احراز هویت،‌ امکان رأی‌دهی الکترونیکی برایشان فراهم شود.

ظهوریان در همین زمینه اضافه کرد: همان‌طور که در اطلاع‌رسانی‌های قبلی تأکید شد همکاران فنی سامانه با شماره تلفن‌های ۸۴۰۹۵۲۳۵ و ۰۹۱۹۸۱۳۹۹۲۵ به صورت ۲۴ ساعته آماده رفع مشکلات احتمالی درخصوص حساب کاربری، فراموشی رمز عبور، تأیید اعلام وصول‌های الکترونیک و سایر مشکلات هستند.  همچنین رایانامه support@e-rasaneh.ir نیز آمادگی پاسخگویی به سوالات را دارد.

شانزدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، یکشنبه ۲۵ مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ و به صورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) خواهد بود. 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *