یکی از سارقان لوازم خودروهای محله مشیریه دستگیر شد


رئیس کلانتری مشیریه از بازداشت یکی از سارقان حرفه‌ای لوازم داخل خودرو، هنگام سرقت خبر داد.

به گزارش سادس سرهنگ سید امین موسوی پور در این باره تصریح کرد: با افزایش سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده مشیریه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و با توجه به حساسیت موضوع مأموران کلانتری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را دستور کار قرار دادند. در ادامه با انجام بررسی‌های فنی و پلیسی روی پرونده‌ها، مشخص شد که سرقت لوازم داخل خودروها توسط دو سارق انجام می‌گیرد و با به دست آمدن سرنخ‌هایی از سارقان حرفه‌ای، مشخص شد که سارقان با خودروی‌های سرقتی اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش گشت‌های شبانه‌روزی به صورت محسوس و نامحسوس، توسط تیمی از مأموران عملیات کلانتری، افزود: تحقیقات پلیسی جریان داشت تا اینکه بالاخره ساعت ۱۶ روز چهارشنبه هفته گذشته، مأموران عملیات کلانتری متوجه دو مرد جوان شدند که از خودروی پرایدشان پیاده شده و مشغول باز کردن درب خودروی پراید دیگری بودند که به محض دیدن مأموران، سوار خودروی خود شده از محل گریختند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران به سارقان فراری دستور ایست دادند اما این دو متهم با خودروشان از محل گریختند، گفت: در پی فرار این دو متهم و انجام تعقیب و گریز بین متهمان و مأموران تعدادی از خودروهای پارک شده در کنار خیابان آسیب دیدند و مأموران برای جلوگیری از ورود خسارت بیشتر ضمن رعایت قوانین و مقررات مربوط به بکارگیری سلاح، چهار تیر هوایی شلیک کردند. متهمان در حالی که چاره‌ای جز ایستادن نداشتند، پس از گذشت مدت زمان ۱۲ دقیقه در فضایی باز توقف کردند.

کلانتر محله مشیریه در ادامه با اشاره به اینکه مأموران حدود مسافتی پنج کیلومتر این دو سارق را تعقیب کردند، گفت: یکی از سارقان موفق به فرار، اما متهم اصلی پرونده دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم در کلانتری به سرقت لوازم خودرو با همکاری همدستش اقرار کرد، گفت: متهم مدعی بود که خودروی پراید متعلق به خودش است، اما در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودرو متعلق به یک آقا معلم است. زمانی که از کلانتری با این معلم تماس گرفته شد تا خبر پیدا شدن خودرواش داده شود، مدعی شد خودرواش جلوی مدرسه پارک است در حالی که خودرویش در کلانتری بود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ موسوی پور ادامه داد: این آقا معلم پس از بررسی موضوع متوجه به سرقت رفتن خودرواش شد و با مراجعه به کلانتری و شناسایی خودرواش از متهم به دلیل تخریب و سرقت خودرواش شکایت کرد. همچنین ۹ نفری دیگر نیز که متهم در زمان تعقیب و گریز به خودروشان آسیب زده بود به کلانتری مراجعه و از متهم شکایت کردند.

وی با بیان اینکه متهم به همراه ۹ شاکی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، افزود: تحقیقات برای دستگیری متهم دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *