برخورد قاطعانه با تخلفات حادثه ساز ؛ مهمترين اولويت پليس راه و راهور مرکزي

فرمانده انتظامي استان در كميسيون تحول راه و راهور از كاهش 16 درصدي تلفات ناشي از حوادث رانندگي درون شهري خبر داد و گفت: مهمترين اولويت پليس راه و راهور استان در سال جاري برخورد قاطعانه با تخلفات حادثه ساز است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، سردار “كيومرث عزيزي “در اين كميسيون ارتقاء‌ انضباط ترافيكي در استان را در راستاي تعاملات هدفمند با سازمان هاي دخيل در اين موضوع خواند و ادامه داد :با تلاش هاي صورت گرفته در استان ارتقاء‌ انضباط ترافيكي و كاهش سوانح رانندگي به نحو چشمگيري سير نزولي دارد كه پليس استان بر آن است با عزم جمعي اين روند همچنان در استان تداوم يابد.

وي بر كاربردي كردن راهكارهاي جديد و متناسب با موقعيت جغرافيايي استان تاكيد كرد و ادامه داد:‌ در ايجاد امنيت مطلوب در تمامي عرصه ها لازم است كارشناسان پليس و برنامه ريزان، استفاده از نقطه نظرات و ديدگاه هاي نخبگان و سرمايه هاي اجتماعي در استان را به صورت كاربردي مورد توجه قرار دهند.

اين مقام ارشد انتظامي استان مركزي بر ارتقاء فرهنگ ترافيك با افزايش اقدامات آموزشي موثر تاكيد كرد و بيان داشت: توجه به عوامل اصلي ايجاد كننده تصادفات برون و درون شهري و رسيدن به راه حلي مناسب نياز به همفكري و همكاري ساير سازمان ها و نهادهاي دولتي و غير دولتي دارد.

سردار عزيزي صداقت و سلامت کار ، اکرام ارباب رجوع و صيانت از ارزش هاي والاي اسلامي و سازماني را از شاخصه هاي مهم رفتاري كاركنان پليس راه و راهور دانست و اضافه كرد : با توجه به حجم ماموريت هاي پليس راه و راهور و نوع تعاملات با شهروندان، عملكرد صادقانه و مودبانه آنان بيانگر تحقق مولفه اجتماع محوري پليس است كه بازخورد رضايتمندي حداكثري شهروندان را به دنبال دارد.

كاهش 16 درصدي تلفات ناشي از حوادث رانندگي

سردار عزيزي در ادامه با بيان اينكه بيشترين علل تصادفات در استان عدم توجه به جلو، عدم رعايت حق تقدم ، سرعت غيرمجاز و انحراف به چپ مي باشد خاطر نشان كرد: برنامه ريزي هاي كارشناسانه و اصلاح زير ساخت هاي عمراني در معابر شهري و برون شهري، نيز يكي از اقدامات موثري است كه مي تواند از بسياري از حوادث رانندگي جلوگيري و يا از شدت آن بكاهد.

وي از كاهش 16 درصدي تلفات ناشي از حوادث رانندگي در حوزه درون شهري در اين استان خبر داد و تصريح كرد:282 نفر در نيم سال نخست سال جاري در استان مركزي بر اثر حوادث رانندگي جان خود را از دست داده اند كه لازم است كه با برنامه ريزي هاي صحيح مسئولان شاهد كاهش روز افزون اين حوادث در سطح استان باشيم.

فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به افزايش چهار درصدي تلفات رانندگي برون شهري در نيمه نخست سال جاري در سطح استان اظهار داشت: مهمترين اولويت پليس راه و راهور استان برخورد قاطعانه با تخلفات حادثه ساز است كه لازم است در اين زمينه اقدامات جدي تري صورت پذيرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *