فراخوان اولین دوره مسابقه پول، ارز، رسانه

 پژوهشکده پولی و مالی در بیست و ششمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی در دوران پسا تحریم به موضوع اصلاح ساختار نظام مالی می پردازد.

اولین دوره مسابقه «پول؛ ارز؛ رسانه» با تأکید بر محورهای «بیست و ششمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی» با قدردانی از خبرنگاران فعال حوزه اقتصادی برگزار می‌شود. به گزارش سادس به نقل از رویکرد بارها درخصوص سیاست های پولی و ارزی در دوران پسا تحریم صحبت شده است که اکنون در این رویداد علمی، خبرگان و فعالان اقتصادی دست در دست هم برای ارائه راه حل های مفید اقدام می کنند. در این راه حضور اصحاب رسانه و فعالیت آنها در حوزه اطلاع رسانی نقش بسزایی در تامین اهداف دست انکاران همایش دارد و تهیه و انتشار به موقع اخبار و همچنین نگارش گزارش های مختلف اصحاب رسانه میتواند در جهت دهی مناسب افکار عمومی نقش درخور این همایش را ایفا نماید.

نحوه حضور در مسابقه – افراد واجد شرکت در این مسابفه میتوانند آثار خود را بر طبق رشته های ذکر شده در فراخوان به دبیرخانه ارسال نمایند – برای تعداد آثار ارسالی محدودیت وجود ندارد – آثار ارسالی باید از ۲۱ فروردین تا پایان وقت اداری یکم خرداد ۱۳۹۵ در یکی از رسانه های معتبر داخلی منتشر شده باشد. – متقاضیان یک نسخه مطلب چاپی یا فایل در محیط word همراه عکس یا اسکن مطلب منتشرشده در رسانه را همراه اطلاعات فردی به نشانی دبیرخانه یا آدرس اینترنتی دبیرخانه ارسال نمایند.

نشانی دبیرخانه: میدان آرژانتین، ابتدای بزرگراه آفریقا روبروی پارکینگ بیهقی، پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، روابط عمومی ۸۸۶۵۷۴۴۲

نشانی اینترنتی دبیرخانه: poulresaneh@mbri.ac.ir

شرکت کنندگان خبرنگاران سرویس اقتصادی روزنامه ها، خبرگزاری ها، سایت ها، نشریات و رسانه ها مربوط به روابط عمومی ها نظام بانکی به شرکت در مسابقه مجازند متقاضیان لازم است آثار مرتبط با بیست و ششمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی را طبق زمانبندی گا شمار به دبیرخانه ارسال کنند.

اصلاح ساختار نظام مالی متقاضیان جهت دریافت سایر اطلاعات محتوایی به تارنمای همایش به آدرس http://conf.mbri.ac.ir/conf۲۶ مراجعه نمایند.

رشته ها: ۱- تیتر ۲- خبر ۳- گفت وگو ۴- گزارش ۵- یادداشت ۶- برنامه تلویزیونی (غیر رقابتی) ۷- برنامه رادیویی (غیر رقابتی)

جوایز: – تیتر برتر: لوح تقدیر همراه یک سکه بهار آزادی – خبر برتر: لوح تقدیر همراه یک سکه بهار آزادی – گفتوگوی برتر: لوح تقدیر همراه یک و نیم سکه بهار آزادی – گزارش برتر: لوح تقدیر همراه یک و نیم سکه بهار آزادی – یادداشت برتر: لوح تقدیر همراه یک و نیم سکه بهار آزادی – برنامه تلویزیونی برگزیده (گزارش، خبر و..): لوح تقدیر به همراه یک سکه بهار آزادی (غیر رقابتی) – جایزه رسانه مکتوب برگزیده با شاخص کیفی و کمی مطالب منتشره – جایزه رسانه مجازی برگزیده با شاخص کیفی و کمی مطالب منتشره

ارسال آثار: از ۲۱ فرودین تا ۱ خرداد ۱۳۹۵

داوری: ۳ و ۴ خرداد ۱۳۹۵

اعلام نتایج و اهدا جوایز: ۵ خرداد ۱۳۹۵ در مراسم اختتامیه بیست و ششمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *