كشف يك ميليارد و 88 ميليون ريال كالاي قاچاق

پليس آگاهي با دستگيري دو فرد سودجو يک ميليارد و 88 ميليون ريال انواع کالاي قاچاق را قبل از توزيع در شهر مشهد کشف کرد.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “حميد رزمخواه” رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: در پي گزارش هاي مردمي به ستاد خبري مبني بر قاچاق کالا به شهر مشهد توسط دو فرد سودجو ‌موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پس از يک سري تحقيقات ميداني متخلفان را شناسايي و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

سرهنگ رزمخواه اظهار داشت: ‌پس از چند روز كار گسترده پليسي در بازرسي از انبار دپو کالاهاي قاچاق ،يکي از اين افراد را شناسايي و با هماهنگي قضائي در بازرسي از اين محل 29 دستگاه انواع يخچال، فريزر، ماشين لباسشويي، خشك كن ، جارو برقي و يخچال سايد باي سايد کشف کردند.

وي تصريح کرد: در همين راستا روز گذشته کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز متهم ديگري را با همکاري تيم آگاهي پليس فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد در گيت خروجي مسافران دستگير و در بازرسي از وسايل همراهش تعداد 333 ثوب انواع پوشاك زنانه و مردانه، 107 جفت كفش، 96 عدد ساعت و 60 عدد انواع لوازم ورزشي را كشف کردند.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با اعلام اينكه ارزش کالاهاي کشف شده يك ميليارد و 88 ميليون ريال برآورد شده خاطر نشان کرد: افراد متخلف پس از تشکل پرونده براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *