رتبه های نخست بانک ملت در بخش پایانه های فروشگاهی

بانک ملت از لحاظ تعداد پایانه های فروشگاهی، تعداد و مبلغ تراکنش ها و اثربخشی این پایانه ها، رتبه نخست را در سطح کشور در اختیار دارد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ملت،این بانک با نصب و راه اندازی ۸۴۰ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی فعال و سهم ۱۷ درصدی از کل پایانه های نصب شده از سوی نظام بانکی، رتبه اول را در بین بانک ها به خود اختصاص داده است.
در عین حال بر اساس آخرین آمار منتشره رسمی از سوی شرکت شاپرک در تیرماه ۹۵، بانک ملت با داشتن بیش از ۲۵۰ میلیون تراکنش با مبلغی بالغ بر ۳۷۶ هزار میلیارد ریال، سهم حدود ۳۷ درصدی از تعداد تراکنش ها و سهم حدود ۳۵ درصدی از مبلغ تراکنش پایانه های فروشگاهی نصب شده از سوی بانک ها را به دست آورده و در این زمینه ها نیز حایز رتبه نخست در بین تمامی بانک های کشور است.
همچنین شاخص اثربخشی پایانه های فروش بانک ملت، ۱.۶ اعلام شده که این عدد، رتبه اول را برای این بانک به ارمغان آورده است.
شاخص اثربخشی کارتخوان فروشگاهی برابر با نسبت سهم تراکنش های کارتخوان های فروشگاهی فعال هرشرکت از کل، به سهم تعدادکارتخوان های فعال هرشرکت ازکل پایانه ها است.
براین اساس، شرکت به پرداخت ملت با کسب رتبه اول در شاخص مذکور، به نسبت تعداد ابزار کارتخوان فروشگاهی فعال، تعداد بیشتری از تراکنش های بازار را به خود اختصاص داده که نشان می دهد، این شرکت علاوه بر ارائه بهترین کیفیت فنی و سرویس دهی به پذیرندگان، مناسب ترین توزیع پایانه را در سطح کشور داشته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *