باند حرفه‌ای جاعلان اسکناس و ارز در شیراز متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از متلاشی شدن باند ۶ نفره جاعلان اسکناس و ارز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ زند شیراز، با انجام اقدامات اطلاعاتی، متوجه فعالیت یک باند جعل اسکناس و ارز در شهرستان شیراز شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان، در یک عملیات غافلگیرانه شش نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان تعداد ۹ هزار دلار قلابی و ۳۰۰ برگ چک پول اسکناس ۵۰ هزار تومانی کشف شد.

سرهنگ ملک‌زاده با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر و بازجویی‌های حرفه‌ای توسط ماموران، مشخص شد این اسکناس‌ها در یکی از استان‌های شمالی کشور چاپ و به شیراز انتقال داده شده است خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای دستگیری سایر متهمان مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

دستبند پلیس بر دستان کلاهبردار حرفه‌ای در زرین دشت فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد که با ارائه چک بلامحل، تحت تعقیب مقامات قضایی بود.

سرهنگ یوسف کریمی راد گفت: خانم “ل – الف” با صدور چک‌های بلامحل با مبالغ هنگفتی،‌ اقدام به کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان شیراز و چند شهرستان دیگر استان کرده و پس از آن متواری شده بود.

وی افزود: این کلاهبردار تحت تعقیب مقام قضایی که به عنوان فردی که در مشاغل دولتی در شهر شیراز مشغول به کار است، ‌زمانی که قصد کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان زرین دشت را داشت، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت گفت: شهروندان می‌بایست با توجه به افزایش جرائم مالی و اقتصادی، در بحث معاملات اقتصادی بیشتر مراقب افراد ناشناس که مبادرت به صدور چک می‌کنند باشند تا مشکلات قضایی برای آنان درپی نداشته باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *