جهت گیری بانک ایران زمین برای افزایش سطح آگاهی و دانش بانکی کارکنان

در ادامه بازدید های دوره ای معاونت عملیات بانکی از شعب بانک ایران زمین، پویان شاد به همراه مدیرشعب استان ها از شعب این بانک در استان گیلان بازدید و با کارکنان این شعب دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، پویان شاد معاون عملیات بانکی به همراه یزدانجو مدیر شعب استانها دریک سفر دو روزه به استان گیلان از شعب این شهرستان بازدید کرد، که در جریان این بازدیدها ضمن دیدار با پرسنل از نزدیک با آنان گفتگو و مشکلات احتمالی و پیشنهادات آنان را بررسی کرد.

علیرضا پویان شاد معاون عملیات بانکی دراین بازدیدها رسیدگی به امور مشتریان، ایجاد فضای مطلوب برای همکاران و مشتریان، افزایش سطح دانش و آگاهی در زمینه بخشنامه ها و دستورالعملهای بانکی، بازاریابی مستمر و مستند، توجه به هزینه ها و کاهش آن، نظافت محیط شعبه، صدور انواع ضمانت نامه ها با توجه به دستورالعمل اخیر، افزایش درآمدهای مشاع و غیر مشاع از مواردی بود که مورد تاکید پویان شاد بود.

بازدید از سرپرستی شعب استان و دیدار با همکاران واحد بازرسی، اعتبارات، امور کارکنان، انفورماتیک، بازاریابی و حسابداری از دیگر برنامه های پویان شاد و یزدانجو بود.

در این بازدیدها ضمن گفتگوی صمیمانه با همکاران و شنیدن گزارش های آنان ضمن توجه دادن همکاران به بالا بردن سطح آگاهی خود و اینکه هر کس در مسئولیت خود بایستی اشراف کامل به امور مربوطه داشته باشد از آنان خواست تا به همکاران صف در جهت رسیدن به اهداف کمک بیشتری کنند و فضایی را فراهم کنند تا همکاران صف با پشتیبانی ستاد در آرامش به امور مشتریان بپردازند.

در ادامه پویان شاد همچنین از واحد بازرسی خواست تا ضمن کنترل و نظارت به موقع و انجام بازرسی های دوره ای در زمان کوتاه ترتیبی اتخاذ کنند که با رفع نواقص اعلام شده در اوراق ملاحظات بازرسی در زمان حضور در شعبه حجم گزارش های بازرسی را کاهش داده به طوری که در دفعات آتی این گزارش ها به حداقل کاهش یابد و روزی فرا برسد که در گزارش بازرسی اعلام شود که در شعبه یاد شده ایرادی مشاهده نشد.

برگزاری جلسه با مدیر و معاونین شعب استان از دیگر برنامه های پویان شاد و یزدانجو بود.

در این جلسه ضمن شنیدن گزارش مدیر و معاونین استان و پیشنهاد های آنان به راهکارهای رسیدن به هدف اشاره نموده و تاکید داشتند که سعی شود طی ملاقات هایی با پرسنل مشکلات احتمالی آنان از نزدیک بررسی تا تضادها و حاشیه های احتمالی به حداقل کاهش یابد.

علیرضا پویان شاد همچنین به مسئله آموزش پرداخته و تاکید کردند که طی جلسات کوتاه مدت موضوعات آموزشی مورد نیاز به همکاران آموزش داده شود تا سطح آگاهی و دانش آنها در زمینه بانکی افزایش یابد. بازاریابی، بازدید مستمر از شعب، رفع کاستی ها در سطح شعب، استفاده بهینه از اقلام و ملزومات بانک، صرفه جوئی در هزینه ها، تهیه فضائی مناسب و به اندازه نیاز مدیریت از جهت کاهش هزینه و استفاده مطلوب از فضا، جمع آوری اقلام اضافی شعب و بسیاری موارد دیگر نیز مورد تاکید مدیران در این جلسه بود.

در پایان جمشیدی مدیر شعب استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیران در استان، آن را به فال نیک گرفته و تاکید کرد قطعا حضور مدیران ارشد به استان و بررسی عملکرد موجب می شود که نقاط ضعف خود را بشناسیم تا در رفع آن تلاش کنیم.
ایشان همچنین موارد مورد تاکید پویان شاد و یزدانجو را به عنوان نکات آموزشی و مدیریتی دانسته و تاکید داشت که تا با سرلوحه قرار دادن آن به اهداف تعیین شده برسیم. همچنین اعلام کردکه دستورات مدیران در این بازدید در اسرع وقت اجرائی شده تا شاهد ارتقاء شعب و شناساندن هر چه بیشتر بانک ایران زمین به عموم مردم باشیم.
پویان شاد در پایان از چهار شعبه برتر استان (بیستون، گلسار، کاسف و غازیان) به دلیل دستیابی در زمینه جذب منابع و ارتقاء سطح کیفی شعب تقدیر و قدردانی بعمل آورد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *