پليس براي تامين امنيت همسو با دستگاه هاي مرتبط است

فرمانده انتظامي استان گفت: حرکت پليس براي تامين امنيت همسو با دستگاه هاي مرتبط است و تلاش مي کنيم با هم افزايي مشترک، امنيت جامعه را ارتقاء دهيم.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “حسين رحيمي” در جمع معاونان سياسي-اجتماعي فرمانداران و بخشداران استان سيستان و بلوچستان گفت: نيروي انتظامي، نيرويي مردمي است که تمام خدمات و مأموريت هاي آن در ارتباط مستقيم با آحاد جامعه قرار دارد.

وي افزود: ما خود را خادم و خدمتگزار مردم شريف استان مي دانيم و تلاش مي کنيم که خدمات متنوع پليسي را با بالاترين کيفيت و کمترين زمان به مردم ارائه دهيم.

سردار رحيمي تصريح کرد: برابر پايش هاي آماري و ميداني، وضعيت امنيتي استان بسيار مطلوب است و با همسويي و هم افزايي مشترک با دستگاه هاي مرتبط با حوزه امنيت تلاش مي کنيم اين روند رو به رشد را ارتقاء دهيم.

اين مقام ارشد انتظامي، امنيت را توليدي جمعي خواند و گفت: همه دستگاه ها و اقشار مختلف جامعه بايد در توليد امنيت پايدار جامعه، نقش آفريني کنند.

وي با اشاره به تأکيد مقام معظم رهبري در ديدار با مسئولان ارشد نيروي انتظامي، مبني بر تقويت و توسعه اين نيرو، اظهار داشت: نيروي انتظامي در اجراي اين دستور فرمانده معظم کل قوا در حال حرکت بوده و اقدامات اثربخشي در اين حوزه صورت گرفته است.

سردار رحيمي، همراهي مردم با پليس در مأموريت ها را مهم ارزيابي کرد و افزود: مسئولان دستگاه هاي دولتي و روحانيون و اقشار تاثيرگذار جامعه، براي همراهي و همسويي مردم با نيروي انتظامي بايد اقدام کنند تا ما بتوانيم کيفيت و کميت خدمات پليس را ارتقاءدهيم.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان در پايان خاطر نشان کرد: تقويت امکانات و تجهيزات يکي ديگر از برنامه هاي نيروي انتظامي است و در اين راستا طي چند هفته آينده امکانات خوبي جهت ارتقاء توان عملياتي پليس، در اختيار يگان هاي انتظامي سطح استان قرار خواهد گرفت.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *