محدوديت ترافيکي ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني در محورهاي مواصلاتي مازندران

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان از اعمال محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي استان از ظهر امروز (دوشنبه)19 مهرماه تا روز شنبه 24 مهرماه خبر داد .

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “جعفر محمدنژاد” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، ضمن تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان آقا اباعبدالله الحسين (ع) و 72 تن از ياران باوفايش، گفت: تردد موتور سيکلت از ساعت 12 ظهر امروز (دوشنبه) 19 مهرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 24 مهرماه از محورهاي ” کندوان ( چالوس- کرج ) هراز، فيروزکوه ” و بالعکس ممنوع است.

وي تصريح کرد: تردد موتورسيكلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران، خاطر نشان کرد: تردد انواع تريلر، کاميون و کاميونت از محور”کرج- چالوس” ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 23 مهرماه از کرج به سمت “مرزن آباد” ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد، اظهار داشت: با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا ساعت 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

وي خاطر نشان کرد: تردد کليه تريلرها از محور هراز ممنوع است و تردد کليه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 صبح تا 24 روزهاي دوشنبه، پنجشنبه و جمعه آخر هفته از محور هراز ممنوع است.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران، افزود: تردد کليه تريلر ها به استثناي تريلي هاي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روزهاي دوشنبه و جمعه 19 و 23 مهرماه از ” تهران به قائم شهر” و بالعکس ممنوع است.

وي يادآور شد: تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي تريلي هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز جمعه 23 مهرماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با خط امين011- 2182934 به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي استان است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *