بانکداری اجتماعی محور دوازدهمین همایش بانک قرض الحسنه رسالت شد

دوازدهمین همایش مدیران ستادی و استانی بانک قرض الحسنه رسالت با موضوع بانکداری اجتماعی، فرآیندها و گرایش های آن برگزار شد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت،در این همایش دو روزه که در تهران و با حضور بیش از ۸۰ مدیر ستادی و استانی برگزار شد، بانکداری اجتماعی، زیرساخت ها و بسترهای این مدل بانکداری محور گفتگو و تبادل نظر مدیران این بانک قرار گرفت.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در این همایش با تاکید بر اینکه ما می خواهیم بانکداری اجتماعی، خرد، مدرن و قرض الحسنه داشته باشیم، گفت: باید یاد بگیریم که کار جمعی را آغاز کرده و محور فعالیت های محوله خود قرار دهیم.
محمدحسین حسین زاده افزود: در حال حاضر بانکداری اجتماعی به خوبی در حال اجراست و بازخوردهای خوبی را به دنبال داشته است.
وی با بیان اینکه در مسیر بانکداری اجتماعی باید مفاهیم و اصولی را مدنظر قرار دهیم، یادآورشد: ساختار و گرایش ها، فرایندها، زیرساخت ها و اعتبارسنجی مباحث مورد نظر در این مدل است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به گرایش های ایجاد شده در بانکداری اجتماعی گفت: تاکنون در این مدل ۱+۲۱ گرایش ایجاد شده است. کاروزندگی هم گرایش محسوب می شود و هم یک نوع کانون است. حسین زاده افزود: حال که بانکداری اجتماعی فعال شده است ما باید به جایی برسیم که شعب فرع بانکداری اجتماعی باشد.
مدیر ریسک و عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه رسالت نیز در این همایش گفت: با توجه به بازخوردی که از یک سال گذشته در تهران و کرمان و همچنین در چند ماه گذشته در برخی استان ها در خصوص اعتبارسنجی داشته ایم، در کلیات طرح تغییراتی ایجاد شده است. ابوذر سروش گفت: بعد از تقسیم بندی مشتریان به چهار گروه ممتاز، کاملا متناسب، متناسب و نامتناسب، مشتریان ممتاز انتخاب و با آنها به گونه ای سهل تر رفتار می شود.
در ادامه عباس ارباب سلیمانی رئیس هیئت مدیره انجمن حسابرسان داخلی ایران و استاد دانشگاه های تهران و صنعت نفت ارکان راهبری در بانک قرض الحسنه رسالت را تشریح و به بیان توضیحات تکمیلی در خصوص این ارکان پرداخت.
در روز دوم همایش، برنامه توسعه مدیران با همکاری کمپانی بین المللی Coachingourselves

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *