پليس با رويکرد جامعه محوري ، نگاه ويژه‌اي به پيشگيري اجتماعي دارد

فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه هرچه مردم در امر امنيت بيشتر مشارکت کنند ، امنيت به وجود آمده پايدارتر خواهد بود، گفت : پليس با رويکرد جامعه محوري خود نگاه ويژه‌اي به مسئله پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي دارد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، سردار “کامراني صالح” با اشاره به نقش و اهميت امنيت در توسعه و پيشرفت اجتماعي گفت: ثبات امنيت اجتماعي يک ضرورت و حفظ و گسترش آن پيش نياز توسعه پايدار و از مهم ترين اهداف و ارزش هاي بنيادين در نيروي انتظامي است.

وي افزود: همکاري و همراهي مردم با نيروي انتظامي برحفظ نظم و امنيت پايدار تأثير گذار است و اگر مردم به خادمان خود در اين نيرو اعتماد داشته باشند کار پليس براي مقابله با جرايم آسان‌تر مي شود.

سردار کامراني صالح ادامه داد : پليس با رويکرد جامعه محوري و پيشگيرانه خود نگاه ويژه‌اي به مسئله پيشگيري از آسيب ها و ناهنجاري هاي اجتماعي دارد .

فرمانده انتظامي استان البرز افزود : نيروهاي پليس به تنهايي نمي توانند روند جرم و بي نظمي را مهار کرده و کنترل اجتماعي را اعمال کنند ، بلکه براي پيشگيري از جرم و حل مشکلات اجتماعي نياز به مشارکت مردم دارند .

سردار کامراني صالح در پايان اظهار داشت : در پيشگيري از جرم ، رابطه ميان پليس و مشارکت مردم يک رابطه مستحکم و جدا نشدني است ، يعني اين دو بدون ديگري يک کل ناقص را تشکيل مي دهند که اجراي آن مي تواند جامعه را با مشکلات بيشتري همراه سازد .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *