سارقه حرفه اي به 60 فقره انواع سرقت اعتراف كرد

فرمانده انتظامي شهرستان اراك گفت: سارق حرفه اي بعد از دستگيري در عمليات پليس شهرستان اراك، به 60 فقره انواع سرقت در اين شهرستان اعتراف كرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “شهرام اميريان” ، گفت: در چند ماه گذشته گزارش هايي مبني بر وقوع سرقت هاي متعدد در شهر اراك به مركز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان اعلام شد و بررسي هاي تخصصي براي شناسايي سارق يا سارقان اين پرونده آْغاز شد.

وي با بيان اينکه حين بررسي سرنخ هاي به دست آمده از سرقت ها گزارشي از سرقت يك دستگاه خودروي وانت پيكان به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اين شهرستان اعلام شد، افزود: با تمهيدات اجرايي ماموران انتظامي، سرانجام خودروي مذکور بدون راننده در يكي از كوچه هاي فرعي در حالي كه مقاديري از اموال سرقتي در خودرو بارگيري شده بود، كشف و با بررسي مدارک داخل خودرو مخفيگاه سارق نيز شناسايي شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه ماموران با هماهنگي مقام قضائي، سارق را در مخفيگاهش دستگير و به يگان انتظامي انتقال دادند، تصريح کرد: پس از بررسي اسناد و مدارك و اعترافات متهم مشخص شد كه سرقت هاي بسياري در چند ماهه گذشته،‌ توسط اين فرد در شهر اراك انجام شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان اراك گفت:‌ در روند تحقيقات، متهم به 60 فقره انواع سرقت در شهر اراك اعتراف كرد و در بازرسي از مخفيگاه وي نيز مقاديري از اموال سرقتي كشف و به مالباختگان تحويل داده شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *