سقف تعهدات بیمه عمر و حوادث کارکنان ناجا افزایش یافت

به گزارش سادس دکتر مقدم نیا سرپرست موسسه بیمه امید با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبات هیات مدیره موسسه بیمه امید و کمیسیون معیشت و حکمت ناجا در سال۱۳۹۴، سقف تعهدات بیمه عمر و حوادث کارکنان ناجا در بخش شهادت یا جانبازی به یک میلیارد ریال،فوت حین خدمت ۷۰۰ میلیون ریال و فوت عادی ۵۵۰ میلیون ریال افزایش یافت.
وی در ادمه افزود: سقف تعهدات بیمه در نقص عضو حین خدمت بر اثر حادثه۵۰۰ میلیون ریال و نقص عضو عادی بر اثر حادثه ۳۰۰ میلیون ریال تغییر کرد و این افزایش تعهدات در حالی انجام می گیرد که حق بیمه آن از ۱۲۰هزار ریال ماهانه سال قبل به ۱۵۰ هزار ریال در سال جدید تغییر خواهد یافت.
دکتر مقدم نیا با اشاره به نحوه پرداخت غرامت نقص عضو کارکنان تصریح کرد: پرداخت غرامت نقص عضو کارکنان ناجا برابر مصادیق و درصد های تعیین شده معاونت نیروی انسانی ناجا توسط شورای پزشکی مشترک بیمه گر و بیمه گذار متشکل از پزشکان معتمد و متخصص،حداکثر تا سقف ذکر شده صورت می پذیرد.
وی اظهار داشت : نحوه پرداخت غرامت به خانواده متوفیان و شهدا نیز بر اساس فرم ذینفع و در صورت عدم تکمیل این فرم یا مخدوش بودن آن، بر اساس انحصار وراثت به صورت مساوی و برابر شرایط و مقررات بیمه ای و آیین نامه بیمه عمر و حوادث، تقسیم می گردد.
وی در ادامه از تحت حمایت قرار گرفتن بازنشستگان ناجا دراین طرح خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات کمیسیون معیشت و حکمت ناجا، کلیه کارکنان پایور که از آذر ماه سال ۹۱ به افتخار بازنشستگی نائل شده اند ، به مدت پنج سال تحت پوشش بیمه اختیاری عمر و حوادث موسسه قرار دارند.
دکتر مقدم نیا با تاکید بر اینکه بر اساس این طرح ،این گروه از کارکنان بازنشسته همانند کارکنان شاغل مورد حمایت قرار خواهند گرفت ،گفت : تمامی این عزیزان بازنشسته ،پس از بازنشستگی به صورت یک طرفه به مدت پنج سال  به عضویت بیمه عمر و حوادث در خواهند آمد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *