16مصدوم در حادثه رانندگي قائم شهر

بر اثر برخورد يک دستگاه خودرو سواري پژو 206 با تعدادي از عابران پياده در محور فرعي”جاده نظامي” شهرستان “قائم شهر”، 16 نفر مصدوم شدند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان قائم شهر، در ساعت 48 دقيقه بامداد امروز (يک شنبه) 18 مهرماه، مبني بر وقوع سانحه رانندگي در محور فرعي واقع در “جاده نظامي”، ماموران کلانتري 12 شهرستان سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

بر اساس اين گزارش، ماموران با حضور در محل حادثه و بررسي هاي اوليه دريافتند، يک دستگاه خودروي سواري پژو 206 نقره اي رنگ به رانندگي فردي 34 ساله با تعدادي عابر پياده که در حاشيه جاده در حال تردد بودند، به شدت برخورد کرد.

بر اثر اين حادثه 16 نفر از اين افراد مصدوم شدند که با حضور عوامل اورژانس به صورت سرپايي مداوا و تعداد چهار نفر به علت شکستگي از ناحيه دست و پا به بيمارستان منتقل شدند.

اين گزارش حاکي است، برابر اعلام کارشناسان پليس راه سرعت بالا و عدم توانايي راننده در کنترل وسيله نقليه علت تامه تصادف اعلام شد که موضوع در دست بررسي بيشتر قرار دارد. پليس راه مازندران به شهروندان و هيئت هاي مذهبي، هشدار داد: با توجه به ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان و حضور دسته جات سينه زني و زنجير زني در حاشيه جاده ها، خيابان ها و معابر عمومي در هنگام شب، براي آشکار سازي از علائم هشدار دهنده و شبرنگ در ابتداء و انتهاي دسته جات استفاده کنند. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *