تامین نظم و انضباط هیئت های مذهبی با به کارگیری پلیس یاران محرم

فرمانده انتظامی استان از به کارگیری پلیس یاران محرم برای تامین نظم وانضباط دسته جات عزاداری و هیئت های مذهبی در قم خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”کاظم مجتبایی”در دیدار با دادستان ویژه روحانیت گفت: امسال نیز پلیس قم همانند سالهای گذشته با نشست های تعاملی که با هیئت های مذهبی داشته کما فی السابق ، هیئات مذهبی را حمایت می کند.

وی گفت:مسیر حرکت دستجات عزاداری به سمت حرم مطهر همانند سال گذشته است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه وفاق و همدلی بین پلیس و هیئت های مذهبی وجود دارد، تصریح کرد: طی جلساتی که با خادمان هیئت های مذهبی توسط پلیس های تخصصی این فرماندهی به عمل آمده امسال نیز پلیس یاران محرم برای تامین نظم وانضباط دستجات عزاداری و هیئت های مذهبی به کمک پلیس قم می آیند.

وی با قدردانی از حجت الاسلام”جزایی”دادستان ویژه روحانیت استان خاطرنشان کرد: دیدگاه پیش دستانه باعث شده که پلیس با تمام قوا در خدمت مردم بوده و کسانی که وهن دین می کنند و می خواهند عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را تحت الشعاع قرار دهند به آنها اجازه این کار را نمی دهند.

حجت الاسلام جزایی دادستان ویژه روحانیت ضمن قدردانی از تلاش های فرماندهی انتظامی استان قم گفت:مجموعه پلیس قم به درستی به برخی از مسائل ورود کرده و با خلوص نیت همراهی و کمک می کنند.

وی افزود: در بخش های عقیدتی، اطلاعاتی و پیشگیری بسیار تعامل بالا و رضایت بخش است.

دادستان ویژه روحانیت در بخش دیگری از سخنان خود افزود:اینکه ما می بینیم حضرتعالی به خانواده های معظم شهدا توجه ویژه ای دارید و به آنان سرکشی می کنید خیلی خوشحالیم ویکی از دلایل موفقیت شما و کارکنان تان همین است.

وی با قدردانی از رئیس پلیس امنیت عمومی استان و جانشین وی گفت: به لطف الهی پلیس امنیت عمومی از اقتدار بالایی برخوردار بوده و اوضاع امنیتی استان را تحت کنترل و رصد قرار داده است.

حجت الاسلام جزایی با بیان اینکه با برخورد فیزیکی مسائل حل نمی شود و نباید کار را به صرف دستگیری رها کرد، تصریح کرد: سازمانها و حوزه های فرهنگی و دینی باید در زمینه اعتقادات و فرهنگ کار کنند تا جریان فکر به انحراف نرود.

دادستان ویژه روحانیت تصریح کرد: البته در این زمینه کار زیاد و هزینه شده اما کافی نیست و باید بیشتر کار شود.

گفتنی است، در پایان این نشست از سردارمجتبایی فرمانده انتظامی استان قم، جانشین این فرماندهی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان و برخی دیگر از مسئولان توسط دادستان ویژه روحانیت تقدیر شد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *