انقلاب اسلامي ايران متصل به قيام امام حسين (ع) است

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا گفت: انقلاب اسلامي ايران متصل به قيام امام حسين (ع) است و تکيه بر آموزه‌هاي عاشورايي دارد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، حجت‌الاسلام “ابوتراب بهرامي ” شب گذشته در نشست بصيرتي خانواده كاركنان انتظامي استان زنجان اظهار کرد: نيروي انتظامي از جمله نيروهايي است که حضورش در سراسر کشور نعمت امنيت را به مردم هديه مي‌دهد.

وي با تسليت ايام سوگواري سالار شهيدان امام حسين (ع ) تصريح کرد: انقلاب ما متصل به قيام عاشورا است و امروز پس از گذشت بيش از سه دهه از انقلاب اسلامي ايران به برکت همين نقطه اتصال است که ايران اسلامي به قله‌هاي افتخار در عرصه‌هاي مختلف دست پيدا کرده است.

حجت‌الاسلام بهرامي افزود : اگر امروز انقلاب ما با همه دشمني، دشمنان محفوظ مانده به بركت نام و ذكر سيد الشهداء ( ع ) مي باشد و زندگي ما مرهون امام حسين (ع ) ، شهدا ، امام و رهبري است.

وي افزود: شناخت صحيح از دين، آزادمنشي، شهادت‌طلبي و زير بار ظلم و ستم نرفتن، اهتمام به حفظ کرامت و آبروي افراد، از جمله رفتارهاي امام حسين (ع) است .

حجت‌الاسلام بهرامي با اشاره به تاکيد مقام معظم رهبري در نهادينه کردن سبک زندگي اسلامي در جامعه امروزي خاطرنشان کرد: در غرب خانواده و پايبندي زوجين به يکديگر جايگاه چنداني ندارد و غرب به دنبال ترويج اين شيوه در بين جامعه اسلامي ماست.

وي خاطر نشان كرد : در تعاليم ديني به ويژه اسلام، خانواده نه تنها بسيار مقدس شمرده شده بلکه توصيه بر ازدواج آسان و در صورت نياز به جدايي، تاکيد بر طلاق سخت و تشويق زوجين به ادامه زندگي است.

حجت‌الاسلام بهرامي با اشاره به اينکه آمار بالاي طلاق و آمار کاهش ازدواج در کشور نگران‌کننده است، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها با تکيه بر آموزه‌هاي اسلامي، زمينه ازدواج آسان فرزندان را فراهم کنند.

وي به شيوه هاي مختلف تربيت انسان اشاره و بيان داشت: ازجمله شيوه هاي تربيت در اسلام، قصه گويي ، مثل و تشبيه و روش هاي ديگر بيان نعمت ها است .

وي با اعلام اينكه امام حسين ( ع ) الگويي براي ما در زندگي است گفت : معرفت و عبادت امام حسين (ع ) ، آزاد منشي و زير بار ذلت نرفتن ، روحيه شهادت طلبي ، خدمتگزاري به مردم ، اهتمام به حفظ كرامت و آبروي افراد و اهتمام به بصيرت از جمله مواردي است كه مي توان از امام حسين ( ع ) الگو گرفت . #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *