ديدار مدير شعب استان كرمان با جلال پور رئيس اسبق اتاق بازرگاني ايران

خواجوئي به همراه گلبادي رئيس شعبه پزشكان، ناصحي مسئول انفورماتيك و ابراهيمي مسئول امورمالي و روابط عمومي مديريت با محسن جلال پور رئيس اسبق اتاق بازرگاني ايران ديدار كردند.

به گزارش سادس  به نقل از روابط عمومي بانک ایران زمین، در راستاي معرفي بانك ايران زمين، ارائه خدمات نوين و شناسايي هرچه بهتر بانك به مشتريان خاص درجلسه اي كه با محسن جلال پور رئيس سابق اتاق بازرگاني ايران و مديرعامل شركت گسترش بازرگاني ضبط و صادرات پسته كه يكي از بزرگترين و موفق ترين شركت هاي صادرات پسته در ايران است با حضور خواجوئي مدير شعب استان و مسئولين اين مديريت در محل دفتر مديريت شركت برگزار گرديد در ارتباط با همكاري بانك و شركت و همچنين خدمات بانك ايران زمين تبادل نظر شد.
مدير منطقه در اين بازديد كه در راستاي امر بازاريابي و مشتري مداري صورت پذيرفته بود خطاب به مديرعامل شركت اظهار داشت: بانك ايران زمين بانكي خوشنام در فعاليتهاي بانكي است كه تمامي تعهدات خود را درهمه حال انجام مي دهد. و بانك ايران زمين تمايل دارد در راستاي اعتلاي صنعت اين مرز و بوم با توليدگران و صنعتگران فعال همكاري نمايد.
گفتني است پس از اين بازديد و انجام مذاكرات جلال پور رئيس اسبق اتاق بازرگاني ايران و مديرعامل شركت گسترش بازرگاني ضبط و صادرات پسته ضمن تقدير ازعملكرد مطلوب بانك ايران زمين در جهت رضايت مشتريان، خواستارگسترش هرچه بيشتر تعاملات با اين بانك شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *