پيشنهاد رشوه يک ميليارد و 500 ميليوني گردانندگان يک سايت کاريابي

پليس وظيفه شناس فتا استان، رشوه يک ميليارد و 500 ميليون ريالي گردانندگان يک سايت کاريابي قلابي را رد کرد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “کامراني صالح” فرمانده انتظامي استان البرز دگفت: در پي اعلام شکايت برخي از شهروندان مبني بر اغفال از سوي فردي که از طريق فضاي مجازي به بهانه استخدام قطعي و کار در منزل براي متقاضيان از آنها ميليون ها ريال کلاهبرداري کرده است، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران پليس فتا استان البرز قرار گرفت.

وي افزود: به دنبال رصد و گشت زني هاي اينترنتي، کارشناسان پليس فتا به وب سايتي برخورد کردند که گرداننده آن تحت عنوان شرکت توليد کننده “دستمال کاغذي” در قبال دانلود پکيج کار در منزل و استخدام قطعي کاربران متقاضي کار، مبلغ 150 هزار ريال بابت هزينه دانلود پکيج و استخدام قطعي در آن شرکت دريافت مي کرد، پس از واريز مبلغ مذکور در پکيج ارسالي از متقاضيان خواسته مي شد تا جهت ضمانت مواد اوليه دستمال کاغذي، مبلغ 15 ميليون ريال پرداخت کنند.

سردار کامراني صالح اظهار داشت: در استعلام از سوابق اين شرکت صوري، مشخص شد مبالغ درخواستي جهت ضمانت ارسال دستمال کاغذي به حساب متهم واريز اما در قبال وجه مذکور هيچ محصولي براي مشتريان ارسال نشده است.

اين مقام انتظامي بيان داشت: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و طي اقدامات اطلاعاتي، متهم و همدستش را با هماهنگي مقام قضائي در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان البرز گفت: به هنگام انتقال متهمان دستگير شده به پليس فتا، متهم اصلي جهت فرار از مجازات قانوني، يک فقره چک يک ميليارد ريالي، 760 دلار و مقاديري طلا و جواهرات به ماموران پيشنهاد رشوه داد که ماموران با صحت عمل خود، ضمن رد رشوه، مبلغ پيشنهادي را صورتجلسه و متهمان را به همراه مستندات موجود به پليس فتا منتقل کردند.

گفتني است، متهمان تا کنون از دو هزار و 800 نفر به مبلغ سه ميليارد و 500 ميليون ريال کلاهبرداري کرده اند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *