کشف 433 کيلوگرم مواد مخدر در شهرستان بردسکن

پليس شهرستان بردسکن در 24 ساعت گذشته در دو عمليات 433 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک و حشيش کشف کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “هوشنگ کياني” فرمانده انتظامي شهرستان بردسکن در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته يکي از تيم هاي نامحسوس پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي هنگام گشت زني در محور بردسکن – سبزوار به يک دستگاه سواري سمند که با سرعت بالا در حرکت بود مشکوک و با علائم هشدار دهنده دستور ايست داد.

وي افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پليس به مسير خود ادامه داد که در اين حين پس از 30 دقيقه تعقيب و گريز با ورود به شهر بردسکن عرصه را بر خود تنگ ديده و با رها کردن خودرو با توجه به شلوغي مرکز شهر متواري مي شود.

سرهنگ کياني عنوان داشت: خودرو سمند به ستاد انتظامي شهرستان منتقل و در بازرسي از آن ، 146 کيلوگرم ترياک و 277 حشيش از آن کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بردسکن خاطر نشان کرد: در عملياتي ديگر نيز شب گذشته ماموران ايستگاه بازرسي “درونه” در بازرسي از يک دستگاه پرايد به رانندگي مردي 35 ساله که از شهر بم به مقصد مشهد در حرکت بود ، 10 کيلوگرم ترياک کشف شد.

وي در پايان ضمن تقدير از کليه کارکنان دخيل در اين دو ماموريت و تقدير از تعامل و همكاري همه جانبه مردم با پليس، اظهار داشت: تلاش براي شناسايي و دستگيري راننده خودرو متواري با جديت ادامه دارد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *