اکثر نقاط مرزي كشورمان آماده سرمايه گذاري است

فرمانده مرزباني ناجا در بازديد از مرزهاي استان گلستان درگفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: مرزباني براي ايجاد امنيت و آرامش در مناطق مرزي از همه توان و امکانات خود استفاده مي کند، بطوريکه امروز اکثر نقاط مرزي كشور آماده سرمايه گذاري است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار “قاسم رضايي” در مراسم آغاز عمليات اجرايي دو طرح عمراني در نقطه صفر مرزي «اينچه برون»دراستان گلستان از ديدار با فرمانده مرزباني ترکمنستان در آينده اي نزديک خبر داد و بيان داشت: ايران هزار و 300 کيلومتر مرز مشترک خاکي و آبي با کشور ترکمنستان دارد و مرزهاي اين منطقه از امن ترين مرزهاي ما است .

وي افزود : اجراي طرح هاي زيرساختي از جمله راه آهن سه کشور قزاقستان، ترکمنستان، ايران و طرح هايي که امروز در اين منطقه مرزي آغاز شد در توسعه مناسبات و ارتقاي معيشت مرزنشينان بسيار موثر است .

فرمانده مرزباني ناجا با اشاره به اينکه مناطق مرزي از حساس ترين نقاط کشور هستند و خدمات رساني به مردم اين مناطق نيز هميشه جزو اولويت ها است، تصريح کرد: مرزنشينان اين منطقه همراهي و تعامل بسيار خوبي با مجموعه مرزباني دارند و در حفظ امنيت مرزها موثر هستند.

سردار رضايي همچنين اظهار داشت : مرزباني براي ايجاد امنيت و آرامش در مناطق مرزي از همه توان و امکانات خود استفاده مي کند، بطوريکه امروز اکثر نقاط مرزي ما آماده سرمايه گذاري است.

گفتني است ، عمليات اجرايي ساختمان پست کنترل و مراقبت ريلي و برجک مکانيزه با اعتبار 3 ميليارد و 800 ميليون ريال از منابع راه آهن جمهوري اسلامي با حضور فرمانده مرزباني ناجا در نقطه صفر مرزي «اينچه برون» شهرستان گنبدکاووس آغاز شد و قرار است تا دهه فجر امسال به بهره برداري برسد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *