بازدید مدیرعامل و اعضا هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از ایبِنا

مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیر روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا) از نزدیک در جریان روند تولید خبر مرجع رسمی شبکه بانکی قرار گرفتند.

به گزارش سادس به نقل ازرویکرد مرتضی اکبری مدیرعامل، تیمور غفاری و محمدتقی صمدی اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه فلاح حیدری مدیر روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران صبح امروز از ایبِنا بازدید کردند.
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک سپس با حضور در کافه اقتصاد ایبِنا به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ دادند.
اکبری در جریان این بازدید به هجمه های مختلف به سیستم بانکی کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه در کشور هر فردی در هر گوشه ای در زمانی که قصد انتقاد از دولت را داشته باشد، نوک پیکان انتقاد خود را به سمت سیستم بانکی کشور نشانه می گیرد.

وی در عین حال بخشی از انتقادات به سیستم بانکی را وارد دانست و گفت: ریشه این انتقادات نبود تعامل درست برخی بانک ها با مردم است؛ برخی بانک ها در طول زمان تعامل خوبی با مردم نداشته اند و متاسفانه تفکری وجود دارد که بانک مانند صندوقی است که وظیفه آن تنها اعطای تسهیلات است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکید کرد که باید به بانک ها مانند بنگاه هایی نگریسته شود که نیاز به منابع و سودآوری دارند.

اکبری با تاکید بر وجود مرجعی در رسانه ها برای پاسخ دهی به هجمه های مختلف به بانک ها ، گفت: تا قبل از راه اندازی ایبِنا جایی که بخواهد پاسخی به هجمه های مختلف به شبکه بانکی را بدهد، وجود نداشت؛ از سوی دیگر عملکرد سیستم بانکی در خدمات دهی به مردم نیز گزارش نمی شد.

وی اقتصاد کشور را بانک محور توصیف کرد و افزود: مردم باید بدانند که تمامی تامین مالی، چه سرمایه ثابت و چه سرمایه در گردش از طریق سیستم بانکی انجام می شود ولی نقش بزرگ سیستم بانکی در اقتصاد کشور دیده نمی شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکید کرد که ایبِنا با تولید اخبار واقعی و پوشش نقاط مثبت و منفی سیستم بانکی می تواند خلا موجود در اطلاع رسانی خدمات دهی بانک ها و انتظارات مردم از آنها را پر کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *