دفاع از آرمان هاي انقلاب اسلامي براي پليس يک وظيفه است

فرمانده انتظامي استان با اشاره به وظايف مختلف پليس در حفظ امنيت اجتماعي، گفت: دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي براي پليس يک وظيفه است.

 به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “مهدي انصاري” اظهار داشت: امروزه حفظ امنيت پايدار مهم ترين نياز اساسي هر جامعه است که نيروي انتظامي در اين راستا از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد و اميدواريم اعتماد مردم به پليس در اين راستا مستمر و هميشگي باشد.

وي با بيان اينکه در قرآن و آموزه هاي ديني تأکيد زيادي بر امنيت اجتماعي شده، افزود: امنيت امري مقطعي نيست بلکه هميشگي و دائمي است.

انصاري با بيان اينکه همه اقشار جامعه در توليد امنيت نقش مهمي دارند و بايد در اين زمينه با پليس همکاري کنند بيان داشت: حفظ امنيت پايدار در جامعه با مشارکت همگاني امکان پذير خواهد بود.

فرمانده انتظامي استان عنوان کرد: با توجه به گسترش فضاي مجازي و خطرات ناشي از آن براي جوانان، همراهي و نظارت والدين بر فعاليت‌هاي فرزندانشان در اينترنت هم بايد مستمر و هوشيارانه باشد.

سرهنگ انصاري از افزايش کشف مواد مخدر و کالاي قاچاق در نيمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و خرده فروشان، سرقت و قاچاق کالا از جمله اولويت هاي پليس استان است.

فرمانده انتظامي کهگيلويه و بوير احمد با تأکيد بر اينکه امنيت پايدار بدون مشارکت آحاد جامعه امکان پذير نخواهد بود ،تصريح کرد: بنا داريم تأمين امنيت را با همکاري رسانه ها همگاني کنيم، به طوري که تمام مردم خود را در اين زمينه مسئول بدانند./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *