پيشبرد راهبرد سه گانه مرزي در راستاي تحقق شعار سال

جانشين مرزباني ناجا گفت : ” آمادگي عملياتي، افزايش تعاملات و کاهش آسيب پذيري” راهبرد سه گانه مرزباني در تحقق شعار “اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل” است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار “محمد کاظم تقوي “در مراسم صبحگاه ستاد مرزباني ناجا با تبيين شعار “اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل” که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان شعار سال مطرح شد، بر نقش ويژه مرزباني در تحقق اين شعار تاکيد کرد.

وي مسير حرکت مرزباني در مقابله با قاچاق را همسوي با سياست اقتصاد مقاومتي دانست و افزود : مرزباني با مبارزه با ورود غيرمجاز کالا به کشور در کمک به اقتصاد مقاومتي نقش به سزايي دار.

جانشين مرزباني کشور تصريح کرد : 3 راهبرد افزايش آمادگي عملياتي، افزايش تعاملات و کاهش آسيب پذيري که از سوي فرمانده مرزباني به عنوان مسير حرکت مرزباني طراحي و اجرا شده ؛ تا کنون ثمرات خوبي را در عرصه هاي مختلف براي مرزباني و کشور داشته است.

وي ادامه داد : اميدواريم با جديت فرماندهان در سال 95 شاهد پيشرفت هاي هرچه بيشتر مرزبانان در عمل به وظايف و تحقق شعار امسال باشيم.

سردار تقوي در پايان حفاظت از مرزهاي ميهن اسلامي و سربازي ولايت را افتخار مرزبانان دانست و گفت : مرزداران مدافع ارزش هاي شهداي عرصه امنيت هستند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *