دستگيري عوامل تيراندازي در ساري / تکذيب تيراندازي به هيئت عزادار

فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري چهار متهم به تيراندازي در شهرستان “ساري”، در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “سيد محمودميرفيضي” با اعلام اين خبر، افزود: در پي وقوع يک فقره تيراندازي پنج شنبه شب گذشته در يکي از مناطق مسکوني شهرستان ساري، موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، سرنشينان يک دستگاه خودرو سواري با استفاده از سلاح شکاري به دو نفر که در نزديک يکي از هيئت هاي عزادار شهر در حال تردد بودند، تيراندازي کردند و با سرعت از محل متواري شدند.

فرمانده انتظامي استان مازندران، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ضمن شناسايي عوامل تيراندازي دريافتند، ضاربان به علت اختلافات قبلي در يک ماه گذشته به قصد انتقام جويي اقدام به تيراندازي به سمت اين افراد کردند، در اين حادثه دو نفر مصدوم شدند که وضعيت آنان رضايت بخش است.

سردار ميرفيضي با اشاره به اقدامات ويژه ماموران پليس امنيت عمومي از شناسايي و دستگيري چهار متهم اين حادثه در کمتر از 24ساعت خبر داد و افزود: در اين ارتباط يک دستگاه خودرو سواري و يک قبضه سلاح شکاري کشف و توقيف شد.

وي ضمن تکذيب خبر حمله و تيراندازي به هيئت عزادار در ساري که در برخي رسانه ها منتشر شد، افزود: اين حادثه هيچگونه ارتباطي به هيئت عزاداري نداشته است.

فرمانده انتظامي استان مازندران به رسانه ها توصيه کرد: در انتشار اخبار ضمن دقت و پيگيري موضوع از طريق دستگاه هاي مربوطه، از شتاب زدگي خودداري کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *