توقيف محموله‌هاي کالاي قاچاق در ممسني

فرمانده انتظامي شهرستان ممسني، از توقيف دو دستگاه خودروي حامل کالاي قاچاق به ارزش دو ميليارد و 300 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري فرمانده انتظامي شهرستان ممسني پليس، گفت: ماموران انتظامي شهرستان ممسني در ايست وبازرسي مقطعي و کنترل خودروهاي عبوري در جاده قائميه به سمت نورآباد به يک دستگاه کاميون تريلر مشکوک که ضمن هشدارهاي پليسي آن را متوقف کردند.

وي افزود: در بررسي بعمل آمده از اين خودرو تعدادي ابزارآلات فاقد هرگونه مجوز قانوني کشف شد که ارزش ريالي تقريبي محموله‌ي کشف شده پانصد ميليون ريال برآورد شده است، که در اين رابطه راننده دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ ” محمد عبادي‌نژاد ” بيان داشت: در ادامه نيز مأمورين مبارزه با قاچاق کالا و ارز به يک دستگاه خودروي ايسوزو مشکوک که ضمن توقف و بازرسي از آن تعداد 50 کيسه 45 کيلويي مغز بادام قاچاق جمعاً به وزن 2250 کيلوگرم، تعداد 41 کيسه 21 کيلويي بادام با پوست جمعا به وزن 861 کيلوگرم و تعدادهشت دستگاه چرخ خياطي به ارزش تقريبي يک ميليارد و 800 ميليون ريال کشف و متهم همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ممسني تاکيد کرد: پليس با اجراي طرح‌هاي مبارزه با قاچاق کال و ارز با اين معضل به صورت قاطع و قانوني برخورد مي‌کند./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *